Select the type of procedure
Commercial procurement
21011547
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 999 000 MDL
Period of clarifications:
23 Aug 2019, 15:56 - 3 Sep 2019, 11:00
Submission of proposals:
3 Sep 2019, 11:00 - 13 Sep 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
1. Soluție de preluare a amprentelor digitale și palmare (live-scanner, calculator).
2. Servicii de instalare și configurare a soluției electronice de preluare a amprentelor digitale și palmare.
3. Servicii de implementare și configurare a soluției software de preluare a amprentelor digitale și palmare cu ajutorul echipamentului tehnic, precum și instruirea personalului în vederea utilizării echipamentului. Elaborarea Ghidului de Administrare și utilizare a soluției
Information about the cancellation
The reason of cancellation
greșeală la valoarea estimativă a lotului
Date of cancellation
28 Aug 2019, 15:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Aug 2019, 15:56
Date modified
28 Aug 2019, 15:56
Achizitii.md ID
21011547
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK