Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.08.2019 15:12
to 22.08.2019 16:00
to 22.08.2019 16:00
2
Bidding period
with
22.08.2019 16:00
to 03.09.2019 16:00
to 03.09.2019 16:00
3
Auction
04.09.2019 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
849 700 MDL
Period of clarifications:
13 Aug 2019, 15:12 - 22 Aug 2019, 16:00
Submission of proposals:
22 Aug 2019, 16:00 - 3 Sep 2019, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Pachete software pentru baze de date şi operare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Aug 2019, 14:53
Date modified
14 Aug 2019, 9:55
Achizitii.md ID
21011114
MTender ID
CPV
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 3 Mediu de elaborare pentru RDBMS Oracle PL/SQL Developer
Budget: 125000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 4 Soft-ul de dirijare a utilizatorilor de la distanță Dameware remote support
Budget: 79200.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Lot 6 Softwar-ului aferent gestionării a cerințelor (incidentelor și invocărilor) ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise Edition
Budget: 333000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot 5 Monitorizarea bazelor de date Spotlight for Oracle RAC
Budget: 70800.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lotul 1 Mediu de administrare pentru RDBMS Oracle Toad for Oracle DBA Edition.
Budget: 91700.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lot 2 Mediu de elaborare pentru RDBMS Oracle Toad for Oracle PRO Edition
Budget: 150000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri Softare 2019-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
13.08.19 15:12
Date:
14 Aug 2019, 09:55
Question's name:
Noi sau Prelungire
Question:
Va rog sa indicati la fiecare pozitie daca este procurare noua sau prelungirea licentelor existente?
Answer (14 Aug 2019, 10:31):
Toate licențe din procedura de achiziție în cauză din toate loturi este procurare nouă.
Date:
16 Aug 2019, 08:53
Question's name:
ManageEngine - lot 6
Question:
уточните кол-во технических специалистов (Technicians) и кол-во устройств (nodes).
Answer (16 Aug 2019, 09:17):
Количество технических специалистов -10 в соответствии с количеством затребованных лицензий.
Количество устройств (nodes)- 1000.
Date:
17 Aug 2019, 09:21
Question's name:
LOT 6
Question:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale?
Answer (19 Aug 2019, 11:29):
Licențe permanente
Date:
18 Aug 2019, 21:38
Question's name:
LOT 6
Question:
In cazul in care CNAS deja detine licenta ServiceDesk de la Manage Engine, licentele noi solicitate trebuie aliniate cu cele deja existente in cadrul institutiei, pentru ca acestea vor fi extindere la sistemul deja existent, corect? Daca da, rog sa ne spuneti daca data expirarii licentelor existente pentru a le putea alinia.
Answer (19 Aug 2019, 10:44):
data expirării licențelor existente Manage Engine este data de 11 DEC 2019
Date:
19 Aug 2019, 10:55
Question's name:
LOT 6
Question:
Multumim de raspuns. Rog doar o concretizare, licentele noi vor fi o extindere a licentelor deja existente, corect?
Answer (19 Aug 2019, 11:34):
CNAS are nevoie de licențe suplimentare la ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise Edition (CNAS deține 5 licențe asemănătoare , și necesită suplimentar de 10 licențe noi)
Date:
19 Aug 2019, 11:28
Question's name:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale? lot 6
Question:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale?
Answer (19 Aug 2019, 11:35):
licențe permanente
Date:
19 Aug 2019, 12:55
Question's name:
LOT 6
Question:
Expira licenta termporara, sau expira suportul pentru licenta permanenta ?
Answer (19 Aug 2019, 13:44):
Expira suportul pentru licenta permanenta.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK