1
Enquiry period
with 07.08.2019 16:37
to 21.08.2019 12:17
2
Bidding period
with 21.08.2019 12:17
to 30.08.2019 10:17
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 666 666 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2019, 16:37 - 21 Aug 2019, 12:17
Submission of proposals: 21 Aug 2019, 12:17 - 30 Aug 2019, 10:17
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Set de mobilă reglabilă compus din 1 bancă și 2 scaune
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Independentei, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Janeta Ghetiu
Contact phone
0299/2-84-41
Purchase data
Date created
7 Aug 2019, 15:40
Date modified
15 Aug 2019, 10:49
Estimated value (without VAT)
1 666 666 MDL
Achizitii.md ID
21010854
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Independentei, 2
Contract period
30 Aug 2019 16:29 - 30 Sep 2019 16:29
List of positions
1)
Title
Bancă reglabilă pe înălțime CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1538.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Scaun reglabil pe înălțime CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 3076.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt partic mob 2.pdf anunt partic mob 2.pdf
tenderNotice
Anunț de participare privind achiziționarea : Procurare mobilier școlar reglabil pentru instituțiile de învățămînt general din rl Cahul - 5 file în format pdf
7.08.19 16:37
duae.docx
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European (DUAE)în format word
7.08.19 16:37
docum standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, în format word
7.08.19 16:37

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 1 630 280 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

I.S."Mold-Didactica"

Normalized price: 1 659 758,33 MDL
Status: Winner
Reason: s-a conformat conform cerințelor specificației tehnice
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Procurarea mobilier școlar pentru instituțiile de învățămînt general din rl Cahul
Date:
15 Aug 2019, 10:49
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Buna ziua! Solicitam clarificari la specificatiile tehnice solicitate, fiindca după descriere se intelege ca solicitati 2 tipuri de banci diferite, totodata sezutul si speteaza scaunului din ce material trebuie sa fie: placaj ergonomic de 8mm sau pal melaminat? Placaj ergonomic de 20 mm cu colturi rotungite nu este.
Answer (16 Aug 2019, 14:37):
Buna ziua. Referitor la întrebarea dată o găsiți în anunțul de participare: coloana specificarea tehnică: scaun reglabil de înălțime : suprafața pentru șezut și speteaza : placaj curbat lăcuit ergonomic cu colțuri rotungite, grosimea dela 8mm pînă la 20 mm.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications