Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
717 000 MDL
Period of clarifications:
5 Aug 2019, 10:30 - 15 Aug 2019, 0:00
Submission of proposals:
15 Aug 2019, 0:00 - 3 Sep 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Denumirea Scutece de unica folosinta si prosuse de ingrijire personala
Information about the cancellation
The reason of cancellation
oferta expirata
Date of cancellation
28 Jul 2021, 10:27
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Alexandru Marinescu 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Aug 2019, 10:30
Date modified
28 Jul 2021, 10:27
Achizitii.md ID
21010680
MTender ID
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Absorbante
Date:
5 Aug 2019, 10:41
Question's name:
Absorbante
Question:
Nu pot fi Absorbante gratis-pot fi cutii de 10 bucati si de 15 bucati,Una costa 15 lei de 10 bucati si alat tot costa 15 lei de 15 bucati.Automat o absorbanta la 10 bucati in pachet costa 1lei si 50 bani iar altele la 15 bucati vor fi 1leu.De aceea scoateti cuvintul gratis din anunt .Nu exista marfa gratis-toate merg pe factura mai ales ca se face E-factura.
Mariti cantitatea de absorbante.
Answer (5 Aug 2019, 10:57):
corectat
Absorbante
Date:
5 Aug 2019, 13:25
Question's name:
Absorbante
Question:
Spuneti va rog -aveti nevoie de 45 mi de bucati de absorbante ori 67mii 500 bucati?
Answer (6 Aug 2019, 13:05):
avem nevoie de 45000 buc
Servetele umede
Date:
5 Aug 2019, 13:28
Question's name:
Servetele umede
Question:
Servetelele umede nu se vind chite o bucatica-chite o fisie.Se vind la pachet.Puneti corect cantitatea la pachete nu la bucatica.N-o sa putem face corect factura.
Answer (6 Aug 2019, 13:09):
Ar fi bine Cite 60-72 buc in pachet conform pretului
Date:
5 Aug 2019, 13:36
Question's name:
Documentele obligatorii
Question:
La licitatie publica conform legii suntem obligati sa prezentam obligatoriu pe platforma urmatoarele documente.
1.DUAE
2Formularul 4.1
3.Formularul 4.2
4.Garantia pentru oferta
5.Certificatul privind lipsa sau existenta restantelor la bugetul public national la dorinta .
Atit
celelalte documente se solicita dupa petrecerea licitatiei la cei chistigatori pe emeil.
Dumneavoastra nu ati alipit documentul obligatoriu care se numesc documente standarte bunuri.
Asteptam schimbarile.Multumim.
Answer (6 Aug 2019, 14:31):
schimbat
Date:
6 Aug 2019, 15:54
Question's name:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat
Question:
Buna ziua, spuneti va rog care este institutia resposabila in RM care elibereaza n asa fel de: "Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat"?
Answer (7 Aug 2019, 09:31):
conform cap.IV, ART.17.LEGEA 131
Date:
6 Aug 2019, 16:04
Question's name:
Demonstrarea experientei operatorului economic in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ...
Question:
"Copia contractului si a documentelor ce atesta indeplinirea contractului"
Specificati va rog de ce noi trebuie sa publicam copiile contractelor si documentelor de indeplinire ( ex. Facturi fiscale) ?
Obiectul achiziției: Scutece de unica folosinta si Produse de ingrijire personala. Domeniul nu este unul licentiat.
Toate detalii care Dvs le cereti pot fi confirmate prin Formularul Informativ F3.3, si documente de calificare ca Raport Anual pentru a consulta rulajul companie.
Answer (7 Aug 2019, 09:35):
prin Formularul Informativ F3.3
Date:
7 Aug 2019, 13:16
Question's name:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat
Question:
Buna ziua,
Conform cap.IV, ART.17.LEGEA 131: Articolul 17. Criterii de calificare şi selecţie
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
c) capacitatea economică şi financiară;
d) capacitatea tehnică şi/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului.
Toate aceste puncte sunt declarate in DUAE de catre operatorul economic si confirmate ( majoritatea) prin documentele care DVS le solicitati in Anunt punctele in Documentele standard 1 - 11 . Care este motivul dublarii si chiar triplarii documentelor solicitate ? Sau Dvs singuri va complicati lucrul Dvs si vor urma o serie de contestatii dupa procedura... fie se limiteaza accesul la procedura electronica prin metode birocratice.
Answer (7 Aug 2019, 15:55):
Buna ziua ! Noi nu limitam accesul la procedura , Oferta, 1.DUAE 2Formularul 4.1 3.Formularul 4.2 4.Garantia pentru oferta 5.Certificatul privind lipsa sau existenta restantelor la bugetul public Date despre participant,Certificat de înregistrare a întreprinderii ,Licenţa de activitate,
Certificat de calitate ,Lista fondatorilor ,operatorilor economici-numele,prenumele,codul personal.
Date:
7 Aug 2019, 13:17
Question's name:
Documentele standard
Question:
Anexati va rog Documentul standard pentru procedura electronica curenta!
Answer (9 Aug 2019, 09:57):
Inarcat
Date:
8 Aug 2019, 09:35
Question's name:
Servetele umede
Question:
Buna ziua-scrieti ca rog cantitatea la pachete nu la bucatele de foite caci nu se vind servetele umede la foite .
Answer (9 Aug 2019, 08:35):
Buna ziua !
875 pachete cite 72 buc in pachet
Date:
9 Aug 2019, 10:17
Question's name:
Servetele umede
Question:
Atunci schimbati si in anunt cantitatea din 63000 in 875 pachete.
Answer (9 Aug 2019, 12:03):
schimbat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK