1
Enquiry period
with 02.08.2019 13:25
to 07.08.2019 10:00
2
Bidding period
with 07.08.2019 10:00
to 12.08.2019 10:00
3
Auction
with 13.08.2019 15:00
to 13.08.2019 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 550 000 MDL
Period of clarifications: 2 Aug 2019, 13:25 - 7 Aug 2019, 10:00
Submission of proposals: 7 Aug 2019, 10:00 - 12 Aug 2019, 10:00
Auction start date: 13 Aug 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Imprimante (Multifunctional profesional)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Esenia Turchin
Contact phone
+37378809708
Purchase data
Date created
2 Aug 2019, 12:03
Date modified
2 Aug 2019, 13:37
Estimated value (without VAT)
550 000 MDL
The minimum downward of the price
110 MDL
Achizitii.md ID
21010648
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Contract period
14 Aug 2019 13:22 - 30 Dec 2019 13:22
List of positions
1)
Title
Imprimante (Multifunctional profesional) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 40.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
2.08.19 13:25
documentatia_standard .docx
Bidding Documents
documentatia_standard
2.08.19 13:28
duae.doc
Evaluation Criteria
duae
2.08.19 13:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 510 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Comitek SRL

Normalized price: 527 490 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 527 500 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

"VAD" SRL

Normalized price: 630 633,20 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Imprimante (Multifunctional profesional)
Date:
2 Aug 2019, 13:37
Question's name:
parametre scanare
Question:
Buna ziua!! va rog sa eliminati parametrul de scanare: " Rezolutie și culori: Optică - 600x600dpi; Îmbunătățită - 9600x9600dpi; Color depth -24bit/24bit (in/out); Greyscales - 256 levels " Anume acest paramentrul duce la favorizarea modelul si brandul CANON. Totodata dumneavoastra prin parametrul dat limitati participarea altor brand-uri care sunt comercializati de catre agentii economici locali. Mai mult ca atat, parametrul de scanare imbunatatita 9600x9600dpi, nici intr-un caz nu influenteaza la procesul de scanare si nu poate fi vazut vrio diferenta la alti producatori de echipamente. Specificatia data este una de marketing care iarasi poate fi gasita doar la brandul CANON.
Answer (2 Aug 2019, 16:49):
Parametrul de scanare ”9600x9600dpi” este inclus din motiv că o parte din imprimantele multifuncționale solicitate au să fie folosite inclusiv și la scanarea documentelor de arhivă vechi (tipărite la mașinile manuale jumătate de secol în urmă) pentru a fi prelucrate prin produse software ”OCR”, iar acestea oferă un rezultat mai bun la o rezoluție mai mare, respectiv am indicat un parametru mai bun din ceea ce am găsit pe piață, deoarece acest set de imprimante se planifică a fi utilizat în regim partajat și pe o perioadă îndelungată. Bineînțeles că pentru documente tipice sau imagini acest parametru într-adevăr poate fi neglijat, dar pentru prelucrarea ”OCR” în regim ”Line art” și nu ”Grayscale” este important. În ceea ce privește favorizarea a cărorva companii sau producători, menționăm că sisteme de scanare cu asemenea parametri incorporate în imprimante multifuncționale sunt și la alți producători (ca de exemplu: HP, Epson), dacă ele sunt prezente în vînzare pe piața locală sau întrunesc alți parametrii indicați în caietul de sarcini nu cunoaștem așa cum nu este posibil să analizăm toată gama de produse de acest tip care sunt prezente pe piață, cu atît mai mult anume pe piața locală.
Imprimante (Multifunctional profesional)
Date:
2 Aug 2019, 15:11
Question's name:
Accesorii incluse in set: Media Tray/Cassette Feeder, 500 foi.
Question:
Stimată autoritate contractantă, dorim să fie clarificată solicitarea «Accesorii incluse in set: Media Tray/Cassette Feeder, 500 foi.», și anume: având în vedere că aparatul este deja dotat cu tavă de 500 foi incorporata, mai este necesară una adițională de 500 foi, având în final capacitatea de 1000 foi? Sau este suficientă tava din set, de 500.
Answer (2 Aug 2019, 16:49):
Este nevoie anume de o casetă adițională care să permită inserarea unui volum suplimentar de foi (un pachet de hîrtie fie A4 sau A5) în afară de o casetă standardă pentru hîrtie, care de fapt o are orice imprimantă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications