Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2019, 9:27 - 9 Aug 2019, 12:00
Submission of proposals: 9 Aug 2019, 12:00 - 13 Aug 2019, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Periferice și piese de schimb pentru calculatoare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Croitor
Contact phone
+37369378408
Purchase data
Date created
30 Jul 2019, 19:25
Date modified
13 Aug 2019, 9:00
Achizitii.md ID
21010512
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Obiectul achiziției
Budget: 750000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
3 Aug 2019, 10:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Dvstra solicitati 76 de pozitii care pot fi de la producatori diferiti si multe din aceste pozitii sunt piese de schimb si consumabile. Este imposibil de a obtine autorizatii si certificate ISO pentru fiecare pozitie. Din acest motiv rugam modificarea caietului de sarcini si anume excluderea urmatoarelor documente: 3. Autorizarea de la producător (MAF) sau distribuitor oficial (DAF); 8. Certificat ISO9001 al producătorului si a companiei candidate; 9. Copia contractului cu service centru autorizat.
Answer (5 Aug 2019, 12:58):
Buna ziua, Certificatele solicitate (MAF, DAF, ISO) și prezența service-centrului ne garantează obținerea pieselor de schimb, consumabile si echipamente de calitate și originalitate,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.