1
Enquiry period
with 30.07.2019 16:41
to 11.08.2019 14:12
2
Bidding period
with 11.08.2019 14:12
to 21.08.2019 14:12
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 961 176,80 MDL
Period of clarifications: 30 Jul 2019, 16:41 - 11 Aug 2019, 14:12
Submission of proposals: 11 Aug 2019, 14:12 - 21 Aug 2019, 14:12

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament necesar pentru efectivul variabil al Academiei ,,Ștefan cel Mare” al MAI

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Full name
Ciuperca Dorina
Contact phone
255-132
Purchase data
Date created
30 Jul 2019, 16:41
Date modified
9 Aug 2019, 14:12
Achizitii.md ID
21010496
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Ciupici
Budget: 5600.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Anii de studii I
Budget: 8064.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - ștergar flaușat
Budget: 34000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Chiloţi din bumbac
Budget: 10182.4 MDL
Active
Lot nr. 9 - Ciorapi semilînă
Budget: 18600.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - ștergar gofrat
Budget: 8000.0 MDL
Active
Lot nr. 22 - Boneta
Budget: 15600.0 MDL
Active
Lot nr. 27 - Ecuson MAI
Budget: 12500.0 MDL
Active
Lot nr. 34 - Ciorapi de bumbac
Budget: 10200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
20190730151730.pdf 20190730151730.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
30.07.19 16:41
duae echipament 2019 academie.doc
Bidding Documents
DUAE
30.07.19 16:41
anunt_de_participare echipament 2019.docx
Bidding Documents
9.08.19 14:00
documentatia_standard_bunuri echipament 2019 academia.docx
Bidding Documents
documentatia_standard_bunuri echipament 2019 academia.docx
9.08.19 14:12
Date:
6 Aug 2019, 15:07
Question's name:
Lista de bunuri
Question:
Bună ziua! În urma studierii tuturor documentelor anexate la licitatie am depistat necorespunderea listei de bunuri solicitate. Conform "documentației standart" încărcată de DVS, potrivit FDA- lista bunurilor sunt doar 31 de poziții, dintre care multe din ele nu se reflectă în anunțul de participare și respectiv în caietul de sarcini, în care sunt 36 de poziții. Vă rugăm să verificați FDA-ul și să faceți modificările corespunzătoare. Mulțumim anticipat.
Answer (7 Aug 2019, 11:19):
Va ghidați dupa Anunțul de participare și Caietul de sarcini anexat.(pe ambele documente sunt 36 de poziții)
Date:
7 Aug 2019, 11:26
Question's name:
Техническое описание металлической кокарды на шапку.
Question:
Добрый день! Предоставьте пожалуйста техническое описание металлической кокарды. Спасибо.
Answer (7 Aug 2019, 11:36):
descrierea tehnică se regasește în HG284/2013
Date:
8 Aug 2019, 15:51
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Rog să indicați componența fibroasă a țeseturilor pentru fabricarea echipament și termenii de depozitarea a produsului finit.
Answer (8 Aug 2019, 16:23):
descrierea tehnică se regasește în HG 284/2013. Depopzitarea o sa fie la depozitul Academiei ,,Ștefan cel Mare”
Date:
9 Aug 2019, 10:46
Question's name:
data livrarii
Question:
Solicit respectuos termenul de livrare ( cîte zile )? pentru unrmătoarele poziții Scurtă de iarnă Costum mozaic de vara Camasă Costum de serviciu Costum de paradă
Answer (9 Aug 2019, 11:49):
se solicita în termen de 30 zile de la data înștiințarii învingătorului
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.