1
Enquiry period
with 31.07.2019 15:19
to 08.08.2019 14:55
2
Bidding period
with 08.08.2019 14:55
to 15.08.2019 15:00
3
Auction
with 16.08.2019 15:00
to 16.08.2019 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 90 520 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2019, 15:19 - 8 Aug 2019, 14:55
Submission of proposals: 8 Aug 2019, 14:55 - 15 Aug 2019, 15:00
Auction start date: 16 Aug 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Asigurarea serviciilor de pază pe următoare adresă: s. Băcioi, mun. Chișinău. Grupele de intervenție operative proprie în fiecare localitate, unde sunt amplasate obiectivele autorității contractante. Asigură timpul de reacționare a grupurilor intervenției operative în timp de 3-5 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare. Serviciul de pază dispune de minim 5 unități de echipaje mobile. Obligațiile de bază ale prestatorului de servicii pază – să asigure paza obiectivului al Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână. Evidența accesului autorizat al unităților de transport la intrare-ieșire pe teritoriul Serviciului 112. Asigurarea pazei obiectului cu personal de specialitate atestat și autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice. Să poarte responsabilitate materială pentru paguba









90 520,00
2
produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condițiilor contractuale; să colaboreze cu Serviciul 112 în ce privește optimizarea (elaborarea) și avizarea planurilor de pază; - să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Serviciului 112. Să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate – în caz de avarii la conducte de apă, rețele electice și căldură, la obiectele păzite și în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecințelor evenimentului. Să someze și să legitemeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul și în obiectivele Serviciului 112. Să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate. Agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. Gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate la distanță și la fața locului prin mijloace de comunicații, prin intermediul grupului de intervenție – dispeceratului la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă. După situație va alerta și direcționa cel mai apropiat echipaj de intervenție.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi
Web site
---
The contact person
Full name
Hamurari Igor
Contact phone
+37322538112
Purchase data
Date created
Date modified
31 Jul 2019, 15:19
Estimated value (without VAT)
90 520 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Achizitii.md ID
21010464
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s. Băcioi, mun. Chișinău
Contract period
1 Sep 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de investigaţie şi de siguranţă CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Milimetru patrat
Documents of the procurement procedure
DUAE
Technical Specifications
DUAE
31.07.19 15:19
anunt_de_participare.signed
Technical Specifications
anunt
31.07.19 15:19
documentatia.signed
Technical Specifications
doc. standard
31.07.19 15:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Detașamentul de Paza Paramilitara

Normalized price: 87 016 MDL
Status: Winner
Reason: În rezultatul evaluării ofertei prezentate privind achizitionarea serviciilor de pază se desemnează câștigătorul Î.S. ,,Detașamentul de pază Paramilitară” care corespunde cerințelor înaintate de către I.P. ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” în cadrul procedurii date și fiind prezentat cel mai mic preț
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 89 520 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications