Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 26 Jul 2019, 16:45 - 5 Aug 2019, 10:00
Submission of proposals: 5 Aug 2019, 10:00 - 12 Aug 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În rezultatul reevaluării ofertelor participanților la LP ID ocds-b3wdp1-MD-1564129841279-EV-1564148701854 din 12.08.2019 privind achiziţionarea serviciilor de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma, Cod CPV: 63700000-6, urmare a deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr. 03D-604-19 din 27.09.2019 şi în temeiul art. 71, 1 (g) al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, grupul de lucru a luat decizia de a anula procedura de achiziție cu completarea și/sau modificarea ulterioară a caietului de sarcini.
Date of cancellation
7 Oct 2019, 11:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
26 Jul 2019, 11:30
Date modified
7 Oct 2019, 11:53
Achizitii.md ID
21010360
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
26 Jul 2019, 17:01
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
Garantia pentru oferta este obligatoriu de a fi transferata la contul autoritătii contractante sau poate fi emisa si de o banca comercila din RM
Answer (29 Jul 2019, 09:08):
Buna ziua. Cerintele stabilite conform documentatiei de atribuire sunt obligatorii pentru toti ofertantii/candidatii.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
26 Jul 2019, 17:07
Question's name:
Punctul 7 din descrierea criteriului/cerinței
Question:
Va rog sa expicati tangenta si relevanta punctului 7 din descrierea criteriului/cerinței (Anuntul de participare) in contexul achizitionarii serviciilor de: Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS Buton de alarmă
Answer (29 Jul 2019, 10:09):
Butonul de alarma este o optiune a sistemului GPS care functional este conectat la utilajul GPS instalat la fiecare ambulanta. La accesarea butonului de alrma dispeceratul GPS localizeaza locul aflarii ambulantei si transmite semnalul grupului de Intervenție Rapida (GIR). Acesta (GIR) urmeaza a fi amplasat numai departe de maxim 15 min. timp de deplasare pina la locul accesarii butonului de alarma.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
26 Jul 2019, 17:18
Question's name:
Divizare pe Loturi
Question:
Care informatie este corecta? divizarea in 2-Loturi (conform descrierii de pe platforma de achizitii) sau 1-Lot cu se specifica in Anuntul de participare In cazul divizarii achizitiei pe 2-Lotui care este cantitatea de servicii solicitate pentru fiecare Lor ?
Answer (29 Jul 2019, 09:43):
Buna ziua. Cerintele stipulate in Anuntul de participare sunt corecte ”Lotul nr. 1 Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma” care include 2 pozitii: 1- Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS - servicii 500; 2- Buton de alarmă - buc 480. Platforma e-licitatie cu care operam, nu ofera posibilitatea din punct de vedere tehnic de a publica lotul care include mai multe pozitii. O zi buna.
Date:
29 Jul 2019, 09:53
Question's name:
Garanţia pentru ofertă 2
Question:
Revin pentru clarificare. Este obligatoriu ca Garantia pentru oferta sa fie transferata la contul autoritătii contractante (solicitarea din anuntul de participare) sau in conformitate cu Art. 21.2 al DOCUMENTAŢIA STANDARD, atasate la procedura data poate fi utiizata si metoda descrisa in alineatul - a) în formă de garanţie bancară de la o instituţie bancară licențiată, valabilă pentru perioada de valabilitate a ofertei sau altă perioadă prelungită, după caz, în conformitate cu punctul IPO23.2
Answer (29 Jul 2019, 11:17):
Pct. 21.1 al Documentatiei standard stipuleaza, ca Ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, o Garanţie pentru ofertă, după cum este specificat în FDA punctul 3.2. Pct. 21.2 al Documentatiei standard la care DVS faceti referire, indica modalitatea de depunere a garantiei pentru oferta prin ”SAU”. O zi buna.
Date:
29 Jul 2019, 16:53
Question's name:
Certificat E26
Question:
Explicați vă rog ce fel de certificat este acesta (E26)
Answer (2 Aug 2019, 16:49):
Certificatul dat indica provinienta produsului.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
30 Jul 2019, 17:40
Question's name:
Garanţia pentru ofertă 3
Question:
Se accepta ca garantia pentru oferta sa fie compusa dintr-o singura transa aferenta valorii totale a licitatiei de 1,250,000.00 MDL?
Answer (30 Jul 2019, 17:51):
Buna ziua. Garantia pentru oferta urmeaza a fi depusa doar intr-o singuta transa, deoarece licitatia data are un singur lot cu 2 pozitii, și evaluarea va fi pe lot, conform criteriului cel mai mic preț fara TVA si corespunderea cerintelor solicitate. O zi buna.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
31 Jul 2019, 15:52
Question's name:
Interventii rapide
Question:
Referitor la cerinta 15.7 din Anuntul de participare - "Acoperire națională cu Grupe de Intervenție Rapida direct de la Prestator", va rugam sa precizati daca eventualele costuri generate de interventiile in teren cad in sarcinile prestatorului si in consecinta vor trebui incluse in oferta comerciala? Daca raspunsul este DA, va rugam sa furnizati un numar estimativ de interventii care ar putea avea loc intr-un interval de timp, adica o saptamana/ un an.
Answer (31 Jul 2019, 16:44):
Costurile cad în sarcinile prestatorului si vor fi incluse în oferta. Numarul estimativ de interventii este de 10-15 interventii/luna.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
31 Jul 2019, 16:08
Question's name:
Posibilitatea transmiterii informatiei
Question:
Referitor la cerinta din "DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii" - CAPITOLUL II "FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA)" - punctul 2 "Lista serviciilor si specificatiile tehnice" - Lot nr. 1 Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma - Nr d/o 1 "Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma" - Cerinta "Posibilitatea transmiterei informației la doua IP adrese diferite concomitent (1- Softul de Monitorizare GPS, 2- Dispeceratul de monitorizare Alarme)" - va rugam sa confirmati ca acceptati ca informatiile sa fie accesibile operatorului din cadrul "Dispeceratul de monitorizare Alarme" prin utilizarea platformei software pusa la dispozitia Dumneavoastra de catre ofertant in urma acestei licitatii.
Answer (31 Jul 2019, 16:44):
Acceptam.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Date:
1 Aug 2019, 13:04
Question's name:
Interventii rapide 2
Question:
Va rugam sa confirmati ca oferta trebuie sa cuprinda costurile a maxim 15 interventii ale Grupei de Intervenție Rapida pe luna si ca orice interventie peste acest numar va fi suportata de catre beneficiar si anume IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească. Totodata va rugam sa ne precizati care este bugetul alocat pentru plata unei astfel de interventii.
Answer (1 Aug 2019, 13:39):
Costul serviciului privind reacționarea grupelor de intervenție rapidă prin declanșarea butonului de alarma va fi inclus în oferta prezentata de Dvs, care va fi achitat lunar (pentru 480 unitati) de catre IMSP CNAMUP indiferent de numarul interventiilor Grupei de Intervenție Rapida. Respectiv butonul de alarma (ca si dispozitiv) va fi pus la dispozitia IMSP CNAMUP, dar în oferta ve-ti indica doar costul serviciului respectiv. Cifra de 15 interventii a fost oferita estimativ la solicitarea Dvs, dar IMSP CNAMUP a solicitat 480 de unitati, care dupa cum am mentionat anterior va fi achitata lunar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.