Select the type of procedure
Commercial procurement
21009908
1
Enquiry period
with
12.07.2019 17:58
to 24.07.2019 10:58
to 24.07.2019 10:58
2
Bidding period
with
24.07.2019 10:58
to 08.08.2019 10:58
to 08.08.2019 10:58
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 250 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jul 2019, 17:58 - 24 Jul 2019, 10:58
Submission of proposals:
24 Jul 2019, 10:58 - 8 Aug 2019, 10:58
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la Centrele Multifuncționale
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jul 2019, 17:58
Date modified
12 Jul 2019, 18:51
Achizitii.md ID
21009908
MTender ID
CPV
45259300-0 - Reparare şi întreţinere a centralelor termice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul nr. 1 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ștefan Vodă, or. Ștefan Vodă, str. N. Testemițeanu, nr. 4
Budget: 63000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul nr. 10 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Cantemir, or. Cantemir, str. Basarabia, nr. 4
Budget: 54000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul nr. 17 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Leova, or. Leova, str. B. P. Hajdeu, nr. 2 B
Budget: 53000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lotul nr. 11 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Dondușeni, or. Dondușeni, str. 31 august 1989, nr. 6/1
Budget: 55000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lotul nr. 7 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Basarabeasca, or. Basarabeasca, str. Naberejnaia, nr. 9
Budget: 128000.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lotul nr. 15 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Fălești, or. Fălești, str. Ștefan cel Mare, nr. 18
Budget: 73000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Lotul nr. 5 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Criuleni, or. Criuleni, str. 31 august 1989, nr. 139
Budget: 78000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lotul nr. 6 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ceadîr-Lunga, or. Ceadîr- Lunga, str. Lenina, nr. 9B
Budget: 56000.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lotul nr. 13 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Edineț, or. Edineț, str. 31 august 1989, nr. 40
Budget: 54000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Lotul nr. 9 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Călărași, or. Călărași, str. Bojole, nr. 2
Budget: 75000.0 MDL
Active
Lot nr. 11 - Lotul nr. 16 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Hâncești, or. Hîncești, str. Chișinăului, 12 A
Budget: 62000.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - Lotul nr. 12 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Drochia, or. Drochia, str. M. Varlaam, nr. 2 F
Budget: 67000.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lotul nr. 8 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Briceni, or. Briceni, str. Independenței, nr. 21
Budget: 37000.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Lotul nr. 14 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Florești, or. Florești, bd. Victoriei, 1/58
Budget: 29000.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - Lotul nr. 18 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Sîngerei, or. Sîngerei, str. Independenței, nr. 95/3
Budget: 33000.0 MDL
Active
Lot nr. 16 - Lotul nr. 4 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Orhei, str. V. Lupu, nr. 47
Budget: 74000.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Lotul nr. 3 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Glodeni, or. Glodeni, str. V. Zgîrcea, nr. 15/1
Budget: 119000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standart lucrari.signed.pdf
documentatia standart lucrari.signed.pdf
Bidding Documents
12.07.19 17:58
Date:
12 Jul 2019, 18:51
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua, punctul 8 din anuntul de participare nu corespunde legii 131, astfel de cerinţă nu are suport legal, iar pe de altă parte, aceasta ar avea drept efect
limitarea participării operatorilor economici la procedura de achiziţie publică în
cauză. Rog eliminarea cerinței.
Answer (15 Jul 2019, 15:41):
Bună ziua,
Agenția Servicii Publice, în calitate de autoritate contractantă și în corespundere cu prevederile art. 22 alin. (3) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice susține menținerea cerinței respective, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare neconformă a contractului care urmează a fi încheiat.
Date:
15 Jul 2019, 20:08
Question's name:
Anuntul de participare punctul 8
Question:
In scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare a lucrarilor sunt alte criterii, rog sa va conformati.
Lista lucrarilor efectuate conform F 3.10.
Answer (16 Jul 2019, 08:36):
ASP s-a expus în termenul stabilit de cadrul normativ pe marginea acestuia subiect prin menținerea cerinței respective în documentația de atribuire.
Date:
21 Jul 2019, 18:11
Question's name:
Anuntul de participare punctul 8
Question:
ASP trebuie sa se supună legii 131?
Answer (22 Jul 2019, 10:58):
Toate procedurile de achiziţii publice, iniţiate de Agenţia Servicii Publice, se pretează aplicării Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Astfel, conform art. 17 alin (1), pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziţiei publice, în sensul art.1, şi de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare şi selecţie. În cazul aplicării procedurii pentru atribuirea unui contract de achiziţii publice de lucrări, conform art. 22 alin. (3) lit a), în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, cerinţă introdusă în Anunţul de participare la pct. 8 (Dovada activității pe piața RM de minim 5 ani, respectiv cu prezentarea copiilor contractelor (minim 2) privind executarea lucrărilor similare). Totodată, ofertantul are obligaţia de a elabora oferta conform prevederilor din documentaţia de atribuire, corespunzător art. 44 alin (1), or, această cerinţă se regăseşte şi în Documentaţia standard pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări (pct. 3 Criterii şi cerinţe de calificare), publicată la procedura în cauză. Menţionăm că structura şi conţinutul documentaţiei de atribuire sunt stabilite în documentaţia standard aprobată de Ministerul Finanţelor în conformitate cu art. 50 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK