Status Cancelled
Estimated value without VAT 72 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jul 2019, 15:29 - 16 Jul 2019, 9:22
Submission of proposals: 16 Jul 2019, 9:22 - 18 Jul 2019, 9:22

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament informatic şi accesorii de birou

Information about the cancellation
The reason of cancellation
la solicitarea candida'ilor, urmeaza a fi impartita achiztia pe loturi
Date of cancellation
15 Jul 2019, 14:10
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134
Web site
---
The contact person
Full name
Ion IORDACHI
Contact phone
022 273 654
Purchase data
Date created
12 Jul 2019, 15:29
Date modified
15 Jul 2019, 14:10
Achizitii.md ID
21009903
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Echipament informatic şi accesorii de birou
Date:
12 Jul 2019, 16:18
Question's name:
Lot 1.2 Echipament de fotocopiere
Question:
Buna ! Specificatia la produsul nr.2 "Echipament de fotocopiere" contine parametre de Fax . Faxul este o optiune de la producator adaugatoare la acest produs, aceasta optiune este necesar sa fie inclusa ? Sau pur si simplu specificatiile au fost copiate conform posibilitatii de a adauga optional ?
Answer (12 Jul 2019, 16:24):
Este necesar de a fi inclusa
Date:
14 Jul 2019, 13:06
Question's name:
loturi separate
Question:
Buna ziua, va rugam sa separati pozitiile pe loturi aparte pentru o transparenta in achizitie. Totodata dumneavoastra o sa economisiti mai multe finante pentru a procura aditional bunuri.
Answer (15 Jul 2019, 09:22):
Urmeaza a fi satisfăcută solicitarea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.