Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
227 833,33 MDL
Period of clarifications:
9 Jul 2019, 6:51 - 15 Jul 2019, 8:00
Submission of proposals:
15 Jul 2019, 8:00 - 24 Jul 2019, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
echipamente de laborator, optice si de precizie
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Urmare Raportului de monitorizare nr.1231din 12.07.2019 al AAP, a apărut necesitatea omiterii neajunsurilor depistate în documentația de atribuire (descrierea desfășurată a cerințelor de calificare, criteriu, regulă, precum și termenul de furnizare a formularelor solicitate). Neajunsurile au fost înlăturate prin modificarea documentelor de atribuire, însă încărcarea acestora pe platformă nu a fost posibilă, dat fiind faptul că procedura se află în perioada depunerii ofertelor, opțiunea ,,Redactează,, fiind inactivă.
Date of cancellation
17 Jul 2019, 11:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Maria Cebotari,2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Jul 2019, 6:51
Date modified
17 Jul 2019, 11:53
Achizitii.md ID
21009747
MTender ID
CPV
38500000-0 - Aparate de control şi de testare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Echipament diagnoza auto Launch X431master 5 PRO 2018 - termen de garanție - minim 12 luni
Budget: 20833.33 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Microscop optic metalografic pentru examinarea structurii materialelor metalice (de tipul „ALTAMI Met 3c” (identic sau similar),
termen de garanție - minim 12 luni
Budget: 56666.67 MDL
Cancelled
Lot nr. 3 - Mașină de şlefuit şi polisat epruvete pentru examinări metalografice (de tipul „BAINPOL –SA” , termen de garanție - minim 12 luni (identic sau similar).
Budget: 44500.0 MDL
Cancelled
Date:
10 Jul 2019, 13:40
Question's name:
Termen de livrare
Question:
In conformitate cu Anuntul de participare, este solicitat un termen de livrare de 75 de zile de la inregistrarea contractului la Trezorarie, pe cind in Documentatia standard, livrarea in 30 de zile. Va rugam sa confirmati faptul ca termenul de livrare corect este de 75 de zile de la intregistrarea contractului la Trezorarie.
Answer (10 Jul 2019, 15:01):
CNEJ confirma faptul că termenul de livrare corect este de 75 de zile de la intregistrarea contractului la Trezorarie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK