1
Enquiry period
with 04.07.2019 13:55
to 17.07.2019 14:20
2
Bidding period
with 17.07.2019 14:20
to 27.07.2019 14:20
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 916 667 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2019, 13:55 - 17 Jul 2019, 14:20
Submission of proposals: 17 Jul 2019, 14:20 - 27 Jul 2019, 14:20

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

servicii de proiectare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Str.Independentei, 5
Web site
---
The contact person
Full name
Stoiu Tatiana
Contact phone
+37379236391
Purchase data
Date created
4 Jul 2019, 13:55
Date modified
8 Jul 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21009673
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
fda apeduct.pdf fda apeduct.pdf
Bidding Documents
FDA
4.07.19 13:55
documentația standard apeduct.pdf documentația standard apeduct.pdf
Bidding Documents
documentația standart
4.07.19 13:55
anunț apeduct.pdf anunț apeduct.pdf
Bidding Documents
anunț
4.07.19 13:55
duae proiectare apeduct.doc
Bidding Documents
DUAE
4.07.19 13:55
planul_de_obiective_strategice_5296276_7809618.docx
Bidding Documents
plan de obiective strategice capilul AAC
4.07.19 16:08
anexa a.pdf anexa a.pdf
Bidding Documents
anexa A
8.07.19 09:58
anexa c.pdf anexa c.pdf
Bidding Documents
anexa C partea I
8.07.19 09:58
anexa g2.pdf anexa g2.pdf
Bidding Documents
anexa G partea II
8.07.19 09:58
anexa g1.pdf anexa g1.pdf
Bidding Documents
anexa G partea I
8.07.19 09:58
anexa e.pdf anexa e.pdf
Bidding Documents
anexa E
8.07.19 09:58
anexa c2.pdf anexa c2.pdf
Bidding Documents
anexa C partea II
8.07.19 09:58
anexa d.pdf anexa d.pdf
Bidding Documents
anexa D
8.07.19 09:58
anexa f.pdf anexa f.pdf
Bidding Documents
anexa F
8.07.19 09:58
anexa g3.pdf anexa g3.pdf
Bidding Documents
anexa G partea III
8.07.19 09:58
anaxa b.pdf anaxa b.pdf
Bidding Documents
anexa B
8.07.19 09:58
anexa g4.pdf anexa g4.pdf
Bidding Documents
anexa G partea IV
8.07.19 09:58
Date:
4 Jul 2019, 14:31
Question's name:
Documente suplimentare
Question:
Rog sa dați un link pentru strategia și studiul de fezabilitate.
Answer (4 Jul 2019, 15:06):
http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=886&rid=1159&l=ro - strategie http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=839&rid=1044&l=ro - studiu fezabilitate
Date:
4 Jul 2019, 15:13
Question's name:
Documente suplimentare (continuare)
Question:
Rog sa atașați la tender strategia și studiul de fezabilitate, fiindcă linkul care l-ați dat nu merge.
Answer (4 Jul 2019, 16:10):
am atașat SF si Capit.II din Strategie cu obiectivele pentru cap.AAC deoarece documentul este voluminos
Date:
4 Jul 2019, 16:24
Question's name:
Documente suplimentare (continuare)
Question:
În SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221. Prin urmare, solicităm să atașați anexele ca fișier separat.
Answer (5 Jul 2019, 08:55):
Bună ziua Vă rugăm să ne scriți un număr de telefon pentru a discuta pe procedura dată
Date:
6 Jul 2019, 17:36
Question's name:
Documente suplimentare (continuare)
Question:
Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată. În acest sens, solicităm repetat să atașați anexele ca fișier separat fiindcă în SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221, altfel încălcați prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Answer (8 Jul 2019, 09:42):
Bună ziua, Prevederile art 33,35 al legii nr. 131/2015 au fost abrogate Consiliul raional Leova pune la dispoziție toate anexele enumerate la SF pe suport de hîrtie, astfel agenții economici interesați de tender pot face cunoștință cu acestea la sediul cu adresa or. Leova , str. Independenței 5 bir. 22. Din motiv că, documentele solicitate nu pot fi încărcate în sistem sau publicate pe pagina web, deoarece sunt foarte voluminoase. Vom încerca încă odată pentru a le încărca în sistem .
Date:
8 Jul 2019, 10:52
Question's name:
Documente suplimentare (continuare)
Question:
La întocmirea întrebării de mai sus, toate articolele la care am făcut trimitere sunt în vigoare. Bănuim că, Dvs. la întocmirea răspunsului v-ați ghidat după Legea nr. 131/2015 care v-a apărut ulterior căutării acesteia pe internet, pe când întru a putea vedea versiunea reală a acesteia care e în vigoare, e necesar să accesați website-ul Agenției Achiziții Publice, secțiunea „LEGISLAȚIE”, rubrica „LEGEA PRIVIND ACHIZIȚIILE PUBLICE”, acolo veți găsi și Legea nr. 131/2015, după care trebuie să vă conformați. Or, accesând direct linkul (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937). Ca urmare, solicităm să confirmați dacă documentele, inclusiv anexele, care le-ați atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită, ținând cont de prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Answer (8 Jul 2019, 11:22):
Confirmăm că documentele, inclusiv anexele, care le-am atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită,
Date:
8 Jul 2019, 13:23
Question's name:
Documente suplimentare (continuare)
Question:
Eroare tehnică. Linkul corect pentru Legea nr. 131/2015: (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937).
Answer (15 Jul 2019, 14:20):
am verificat lang
Date:
11 Jul 2019, 14:21
Question's name:
Denumirea obiectului achiziției
Question:
În documentele ce fac parte din documentația de atribuire precum anunțul de participare, caietul de sarcini, DUAE, ș.a., regăsim denumiri care variază. Rugăm drept răspuns la întrebarea dată, să indicați cea corectă.
Answer (11 Jul 2019, 14:38):
Denumirea achiziției Servicii de proiectare a””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”
Date:
12 Jul 2019, 15:22
Question's name:
Cheltuieli pentru verificarea proiectului
Question:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea documentației de proiect și deviz?
Answer (12 Jul 2019, 15:45):
Operatorul economic prezintă documentele la verificare, dar cheltuielele vor fi suportate de către Autoritatea contractantă (Consiliul raional Leova)
Date:
12 Jul 2019, 17:30
Question's name:
Disparitate pe marginea documentației de atribuire
Question:
În pct. 1.5 din CS, acordați o lună calendaristică pentru elaborarea proiectului tehnic preliminar, iar pentru elaborarea proiectului de execuție opt luni calendaristice, respectiv, dacă le sumăm, reiese că în total se acordă 9 luni calendaristice drept termen de prestare a serviciilor, ci nu 8 luni, precum e indicat în pct. 3.5 din FDA. Totodată, în documentația de atribuire indicați termenul-limită de prestare a serviciilor ca fiind 31 martie 2020, prin aceasta ignorând cele invocate în pct. 1.5 din CS, și anume „Proiectul tehnic preliminar va fi coordonat obligatoriu cu beneficiarul proiectului. Trecerea la perioada următoare de elaborare a proiectului de execuție va fi efectuată doar în urma aprobării etapei inițiale de elaborare a proiectului tehnic preliminar”, însă nicăieri în documentația de atribuire, nu ați prevăzut termenul-limită în care Dvs. veți coordona proiectul tehnic preliminar. Ținând cont că etapa aferentă coordonării proiectului tehnic preliminar cu Dvs. este obligatorie, și doar ulterior finalizării etapei date, proiectantul va putea să treacă la următoarea etapă în ceea ce privește elaborarea proiectului de execuție, Vă solicităm să prelungiți termenul-limită de prestare a serviciilor și să fie prevăzut în documentația de atribuire termenul-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, inclusiv și faptul că, în cazul nerespectării termenului-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, termenul-limită de prestare a serviciilor se va prelungi cu numărul de zile calendaristice de întârziere a AC.
Answer (15 Jul 2019, 08:15):
Termenul limită în CS este prevăzut la 31.03.2020, inclusiv este inclus și termenul de prezentare a proiectului preliminat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.