1
Enquiry period
with 01.07.2019 16:14
to 06.07.2019 11:00
2
Bidding period
with 06.07.2019 11:00
to 10.07.2019 11:00
3
Auction
11.07.2019 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 431 480 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2019, 16:14 - 6 Jul 2019, 11:00
Submission of proposals: 6 Jul 2019, 11:00 - 10 Jul 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produselor alimentare necesare bolnavilor de TBC caz nou şi readmis, pentru asigurarea tratamentului în condiţii de ambulator la prezentarea tichetului cu sigiliu al IMSP care valorează suma de 35 lei/zi pentru II semestru a.2019.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
1 Jul 2019, 16:14
Date modified
17 Jul 2019, 14:30
Achizitii.md ID
21009554
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE bunuri a. 2019.doc
Bidding Documents
DUAE bunuri a. 2019.doc
1.07.19 16:14
Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.pdf
1.07.19 16:14
DUAE bunuri a. 2019.semnat.pdf DUAE bunuri a. 2019.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE bunuri a. 2019.pdf
1.07.19 16:14
Documentatia standard COP produse alimentare dpf II semestru a. 2019.semnat.pdf Documentatia standard COP produse alimentare dpf II semestru a. 2019.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf
1.07.19 16:14
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.