1
Enquiry period
with 29.06.2019 20:02
to 12.07.2019 13:15
2
Bidding period
with 12.07.2019 13:15
to 15.07.2019 13:15
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 448 397 MDL
Period of clarifications: 29 Jun 2019, 20:02 - 12 Jul 2019, 13:15
Submission of proposals: 12 Jul 2019, 13:15 - 15 Jul 2019, 13:15
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației
Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 15.09.2019
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Bătrânac Iulia
Contact phone
022776711
Purchase data
Date created
29 Jun 2019, 19:52
Date modified
10 Jul 2019, 13:15
Estimated value (without VAT)
1 448 397 MDL
Achizitii.md ID
21009520
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
15 Jul 2019 18:00 - 30 Dec 2019 20:00
List of positions
1)
Title
Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae doc.doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
29.06.19 20:02
fda .doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
anunț de participare.doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
cs stadion (iu. has.).doc
Bidding Documents
10.07.19 13:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

5AQ INVEST SRL

Normalized price: 1 201 518,25 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is abnormally low
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SCARTEH SRL

Normalized price: 1 231 922 MDL
Status: Winner
Reason: corespunderea cerințelor caietului de sarcini
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SC Foremcons SRL

Normalized price: 1 351 215,95 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications