1
Enquiry period
with 29.06.2019 20:02
to 12.07.2019 13:15
2
Bidding period
with 12.07.2019 13:15
to 15.07.2019 13:15
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 448 397 MDL
Period of clarifications: 29 Jun 2019, 20:02 - 12 Jul 2019, 13:15
Submission of proposals: 12 Jul 2019, 13:15 - 15 Jul 2019, 13:15

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației
Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 15.09.2019
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Bătrânac Iulia
Contact phone
022776711
Purchase data
Date created
29 Jun 2019, 20:02
Date modified
10 Jul 2019, 13:15
Achizitii.md ID
21009520
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae doc.doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
29.06.19 20:02
fda .doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
anunț de participare.doc
Bidding Documents
29.06.19 20:02
cs stadion (iu. has.).doc
Bidding Documents
10.07.19 13:15
Date:
6 Jul 2019, 10:19
Question's name:
DUAE
Question:
DUAE publicat nu este semnat de d-voastra sub nici o forma (semnatura si stampila sau electronic). Incarcati va rog varianta semnata de catre d-voastra. Va multumim anticipat.
Answer (7 Jul 2019, 12:41):
lipsa semnăturii AC nu creiază impediment pentru OE de participare la concurs. Indepliniți formularul incărcat.
Date:
8 Jul 2019, 08:38
Question's name:
Buna ziua
Question:
In anuntul de participare, in pct.12, in dreptul unor acte solicitate este indicata mentiunea "la solicitarea AC". Cind sunt necesare de a prezenta aceste acte? Lipsa lor la momentul deschiderii ofertelor va prezenta un motiv de a descalifica OE?
Answer (8 Jul 2019, 08:53):
documentele care sunt cu mențiunea la solicitare, se vor prezenta de către OE -la solicitarea AC în termen de o zi după solicitarea din partea AC. Lipsa documentelor cu mențiune la solicitare în sistem la momentul desfășurării procedurii nu poate servi temei de descalificare deoarece în anunț este clar stipulat că se vor prezenta la solicitarea AC.
Date:
8 Jul 2019, 09:59
Question's name:
Ingradire
Question:
Buna ziua. Am o intrebare: la pozitia nr.26 din caietul de sarcini este indicat "Panou gard Euro Zincat H=2,00 m + H1,0m d-3,8". Ce presupune +H1,0m? In paranteza este indicat ca utilizeaza panouri de h=2,0 m x l=2,0 m.
Answer (8 Jul 2019, 12:36):
H+1.0m presupune înalțimea gardului în total de 3 m
Date:
10 Jul 2019, 12:01
Question's name:
Ingradire
Question:
Si totusi in cazul pozitiei mentionate anterior este indicat ca se utilizeaza 52 buc de panouri eurogard de dimensiuni 2,5*2,0=5m2 - 52 buc. Cum facem cu 1 metru de gard in plus? Asta se presupun cheltuieli in plus. Trebuie sa mai adaugam la resurse inca o pozitie cu dimensiuni de 2,5*1,0 de eurogard?
Answer (10 Jul 2019, 13:15):
urmăriți procedura încercăm să schimba caiet de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.