1
Enquiry period
with 30.07.2019 14:04
to 09.08.2019 14:00
2
Bidding period
with 09.08.2019 14:00
to 14.08.2019 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 186 073 MDL
Period of clarifications: 30 Jul 2019, 14:04 - 9 Aug 2019, 14:00
Submission of proposals: 9 Aug 2019, 14:00 - 14 Aug 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a drumurilor (repetat II)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
30 Jul 2019, 14:04
Date modified
1 Aug 2019, 10:50
Achizitii.md ID
21009406
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt.doc
Bidding Documents
30.07.19 14:04
duae.doc
Bidding Documents
30.07.19 14:04
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
30.07.19 14:04
Date:
1 Aug 2019, 10:50
Question's name:
garantia pentru de buna executie
Question:
garantia de buna executie se depune la semnarea contractului, de ce se cere la depunerea ofertei?
Answer (1 Aug 2019, 10:57):
Garanția de bună execuție va fi depusă înainte de semnarea contractului. Facem această mențiune în lista obligatorie, pentru că AAP, prin rapoartele sale de monotorizare, solicită ca acastă cerință să fie indicată și în lista de cerințe.
Date:
7 Aug 2019, 08:22
Question's name:
Suma este foarte mica pentru asa volum de lucrari.
Question:
Suma este foarte mica pentru asa volum de lucrari.
Answer (7 Aug 2019, 13:19):
Caietul de sarcini a fost elaborat și verificat de specialiști în domeniu.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.