Select the type of procedure
Commercial procurement
21009373
1
Enquiry period
with
25.06.2019 21:30
to 01.07.2019 10:00
to 01.07.2019 10:00
2
Bidding period
with
01.07.2019 10:00
to 04.07.2019 10:00
to 04.07.2019 10:00
3
Auction
with
05.07.2019 09:00
to 05.07.2019 15:47
to 05.07.2019 15:47
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
398 232 MDL
Period of clarifications:
25 Jun 2019, 21:30 - 1 Jul 2019, 10:00
Submission of proposals:
1 Jul 2019, 10:00 - 4 Jul 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru semestrul II al anului 2019 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203 din satul Ghidighici, mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jun 2019, 21:30
Date modified
26 Jun 2019, 12:24
Achizitii.md ID
21009373
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
26 Jun 2019, 12:24
Question's name:
Documentația Standard
Question:
Vă rugăm anexați Documentația Standard!
Answer (27 Jun 2019, 13:25):
Bună ziua. Tipul procedurii de achiziție este cererea ofertelor de prețuri, respectiv documentația de atribuire a fost elaborată în conformitate cu capitolul III din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, totodată fiind atașate și tipurile de formulare ce urmează a fi prezentate. Pentru accesarea Documentației Standard, aceasta este disponibilă pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, rubrica Modele de documente.
Date:
27 Jun 2019, 14:52
Question's name:
Documentația Standard
Question:
Anexați conform Lege 131/15.
Answer (28 Jun 2019, 08:49):
Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice prevede cerințele față de publicitatea și transparența procedurii de achiziție la capitolul V. Totodată, art. 55 alin. (7) al Legii privind achizițiile publice prevede expres că modul de realizare a achiziţiei publice prin cererea ofertelor de preţuri este stabilit în regulamentul aprobat de Guvern, la caz fiind vorba de Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018.
Cerința de a anexa Documentația Standard aprobată de Ministerul Finanțelor este prevăzută în cazul licitațiilor deschise - a se vedea art. 47-48 din Legea 131/15, aceasta fiind obligatorie. La caz precizăm că procedura în cauză este o cerere a ofertelor de prețuri. Condițiile de calificare, lista produselor, cerințele tehnice, termenii de livrare, termenul-limită de prezentare a ofertelor fiind specificate în Anunțul de participare. De asemenea, formularele ce urmează a fi prezentate de către ofertant au fost atașate la procedură, acestea fiind preluate din documentația de standard.
Totodată, în cazul în care aveți neclarități nemijlocit față de o anumită condiție de calificare sau față de specifcația tehnică, nu ezitați să o formulați.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK