Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 19 Jun 2019, 14:02 - 29 Jun 2019, 0:00
Submission of proposals: 29 Jun 2019, 0:00 - 2 Jul 2019, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Din motivul initierii procedurii cu date ironate si insuficientii de mijloace financiare pentru anul bugetar curent.
Date of cancellation
21 Jun 2019, 15:46
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
The contact person
Full name
Perevoznic Diana
Contact phone
026853277
Purchase data
Date created
19 Jun 2019, 14:02
Date modified
21 Jun 2019, 15:46
Achizitii.md ID
21009238
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
19 Jun 2019, 15:03
Question's name:
Procedura?
Question:
De ce aveti doua proceduri sub aceleasi pret si denumire?
Answer (20 Jun 2019, 11:33):
sistemul nu a anulat procedura la timp, fiindca a fost redactata
Date:
19 Jun 2019, 15:48
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Scoateti va rog din anunt "aplicarea semnatruii si stampilei ofertantului" atita timp cit deja de ceva timp folosim semnatura electronica si nu are nici un sens solicitarea asta. Multumim.
Answer (20 Jun 2019, 11:34):
Da, exista semnatura electronica si noi ne folosim, dar tot odata dosarele pe achizitii nu le anulat nimeni, sintem bugetari.
Date:
19 Jun 2019, 15:51
Question's name:
Termenul contractului
Question:
De ce valabilitatea contractului este pina la 31 decembrie 2020?
Answer (20 Jun 2019, 11:35):
Din motivul, ca o parte din achitari se vor efectua dupa 01.01.2020
Date:
21 Jun 2019, 10:02
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Mai mult de 90% pe platforma sunt bugetari si toti lucreaza cu semnatura electronica care de fapt a si inlocuita stampila umeda, care e sensul sa tiparim foile, sa le semnam stampilam si sa mai aplicam semnatura electronica??? Asta e timp si bani pierduti in vint!!! Voi vreti sa facem 10 lucruri pe un loc, care de fapt nu ne usureaza viata ba din contra. Iar, idea la toata platforma si semnatura electronica este sa ne simplificam lucrul, atita a vostru cit si a nostru asa ca nu va bateti joc de operatori economici. Solicitam repetat s-o excludeti din caietul de sarcini. Sunati la achizitii sau la platforma sa va convingeti ca solicitati ceva irational!
Answer (21 Jun 2019, 15:15):
Multumim mult de sugetie, o sa facem modificarile necesare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.