1
Enquiry period
with 27.06.2019 09:48
to 11.07.2019 14:06
2
Bidding period
with 11.07.2019 14:06
to 15.07.2019 13:06
3
Auction
with 16.07.2019 15:00
to 16.07.2019 15:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 410 000 MDL
Period of clarifications: 27 Jun 2019, 9:48 - 11 Jul 2019, 14:06
Submission of proposals: 11 Jul 2019, 14:06 - 15 Jul 2019, 13:06

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Elaborare a site-ului brand-ului de țară Wine of Moldova
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Full name
Prozorovschi Adrian
Contact phone
078800641
Purchase data
Date created
27 Jun 2019, 9:48
Date modified
4 Jul 2019, 18:10
Achizitii.md ID
21009189
CPV
72400000-4 - Servicii de internet
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formularul ofertei f 3.1.docx
Bidding Documents
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
documentatia standard servicii mod si completat.docx
Bidding Documents
27.06.19 09:48
rechizite bancare bank detalies.docx
Bidding Documents
27.06.19 09:48
anunt de participare semnat.pdf anunt de participare semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare- cerințele tehnice și de eligibilitate solicitate de către autoritatea contractantă.
27.06.19 09:48
anexa nr.1.docx
Bidding Documents
27.06.19 09:48
specificatia tehnica f 4.1.docx
Bidding Documents
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
duae.doc
Bidding Documents
Obligatoriu se va completa integral,cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii). Nota! În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT)
27.06.19 09:48
specificatia de pret f4.2.docx
Bidding Documents
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
Date:
4 Jul 2019, 18:10
Question's name:
Limbajul de programare și baza de date
Question:
În Anexa nr.1, TERMENI DE REFERINȚĂ, la capitolul 13. Serverul, platforma; secțiunea Limbaj de programare, se menționează explicit că pentru realizarea site-ului trebuie de folosit limbajul de programare PHP. În același timp, la capitolul 20. Alte cerințe non-funcționale, ID NFR 6 se spune că: „Componentele sistemului trebuie dezvoltate utilizînd tehnologii moderne si larg utilizate în industrie, inclusiv în sectorul IT din R. Moldova - Limbaje de programare (Java, PHP, ASP.NET)“, astfel mai apar menționate încă 2 limbaje de programare, și cu posibilitatea de alegere. - Este posibil de ales un alt limbaj de programare, care nu este menționat în document, dar care corespunde caracteristicelor de „tehnologii moderne si larg utilizate în industrie“ cum ar fi Node.js? - Este posibil de folosit baza de date PostgreSQL menționată în capitolul 20, NFR 6?
Answer (9 Jul 2019, 13:54):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns: 1- Poate fi ales și un limbaj de programare, care nu este menționat în document, dar care să corespundă cerințelor de „tehnologii moderne și larg utilizate în industrie“. Cu respect,
Date:
5 Jul 2019, 17:12
Question's name:
Autentificarea utilizatorilor
Question:
Capitolul 8.1 al documentului "Termeni de referință" specifică că "credențialele de acces la componentele de website vor fi limitate la nivelul administratorilor si utilizatorilor cu drepturi privilegiate [ex: administratori webserver, DNS, application, backup, fileserver, owner folder, user fileserver] si vor fi controlate într-un director distinct de cel al utilizatorilor aplicaței." - Oare se solicită integrarea cu un catalog ca MS Active Directory pentru autentificare și furnizare informațiilor despre utilizatori cu drepturi privilegiate?
Answer (9 Jul 2019, 13:56):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului, vine cu următorul raspuns: 1-Oare se solicită integrarea cu un catalog ca MS Active Directory pentru autentificare și furnizare informațiilor despre utilizatori cu drepturi privilegiate?- Nu este necesar.
Date:
7 Jul 2019, 23:10
Question's name:
Lucru cu documente
Question:
La punct 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: > Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: > ⦁ Vizualizarea documentelor din domeniu (cu filtre); > ⦁ Vizualizarea rapoartelor (cu filtre); > ⦁ Vizualizarea (cu filtre), primirea și expedierea mesajelor către administratorul ONVV; Este presupusa crearea un sistem DMS pentru crearea, modificarea, citirea, ștergerea și stocarea fișierilor/documentelor?
Answer (9 Jul 2019, 13:57):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Nu este necesar. Sunt necesare doar funcționalități de bază.
Date:
7 Jul 2019, 23:12
Question's name:
BD vinificatorilor
Question:
La punctul 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: > Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: > ⦁ Baze de date din sector (vinifcatori, contacte); Este presupusa crearea unei bazei de date pentru modificarea, citirea, ștergerea și stocarea datelor a vinificatorilor?
Answer (9 Jul 2019, 13:59):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului vine cu următorul răspuns: 1- Este vorba despre set de date și nu bază de date, care va fi actualizat periodic. Nu este necesar crearea unei bazei de date pentru modificarea, citirea, ștergerea și stocarea datelor a vinificatorilor. Cu respect,
Date:
7 Jul 2019, 23:15
Question's name:
Date personalizate
Question:
La punctul 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: - Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: Date statistice (cantități produse, cantități exportate); Se presupune importul de date statistice personalizate? Este nevoie de implementare a integrării modul datelor statistice cu alte sisteme informaționale?
Answer (9 Jul 2019, 14:00):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Vor fi create diferite grupe de utilizatori. Fiecare grup va avea acces la diferite compartimente, pagini web. Cu respect,
Date:
7 Jul 2019, 23:16
Question's name:
Integrările cu alte SI
Question:
Reieșind din întrebarea a precedentă privind furnizarea datelor statistice: este necesar de a integra alte sisteme informaționale din cadrul I.P. Oficiul Național al Viei și Vinului cu acest web-site?
Answer (9 Jul 2019, 14:01):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Nu este necesar. Cu respect.
Date:
7 Jul 2019, 23:17
Question's name:
Achiziții publice
Question:
La punctul 7, capitolul 'Roluri și drepturi de acces', este specificat că pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: Achiziții publice – planuri anuale de achiziții, anunțuri de procedură, rapoarte etc; Puteți să determinați cerințele tehnice mai detaliate la procedura de achiziții publice?
Answer (9 Jul 2019, 14:06):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1-Această cerință presupune încărcarea/descărcarea/modificarea , de către utilizatori autorizați, al documentelor, fișiere (word, PDF, imagini etc), cu scopul publicării/afișării acestora pe site. Cu respect,
Elaborare a site-ului brand-ului de țară Wine of Moldova
Date:
9 Jul 2019, 14:18
Question's name:
Semnătura electronică vs ștempilă
Question:
La DUAE se solicită aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii). Dacă documentul ștampilat se scanează - deja nu mai este original. Respectiv cele două cerințe se exclud reciproc. Este oare suficientă aplicarea semnăturii electronice calificate avansate în baza Legii Nr. 91 din 29.05.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic?
Answer (9 Jul 2019, 14:46):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Conform art.33, alin.14, lit.i) din Legea achizițiilor publice nr. 131 din 03.07.2015, unde este menționat ,, că pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică”, respectiv, documentul scanat și ulterior încarcat pe platforma electronică SIA RSAP ( M-tender) , urmează a fi semnat electronic, pentru confirmarea autenticității.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.