Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 448 397 MDL
Period of clarifications: 14 Jun 2019, 16:06 - 21 Jun 2019, 15:52
Submission of proposals: 21 Jun 2019, 15:52 - 27 Jun 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini.
Condițiile speciale de care depinde îndeplinirea contractului:
a) preţullucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a
contractului;
b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare,
volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar;
c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea
privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor
nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare;
e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Bătrânac Iulia
Contact phone
022776711
Purchase data
Date created
14 Jun 2019, 16:06
Date modified
28 Jun 2019, 14:37
Achizitii.md ID
21009072
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
18 Jun 2019, 11:31
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua . Spuneti va rog ,daca aveti schite de proiect pentru lucrarea data, si unde le putem vedea?
Answer (18 Jun 2019, 13:35):
da este schița de proiect. adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Date:
19 Jun 2019, 12:50
Question's name:
Substrat
Question:
Buna ziua. Spuneti va rog ce se subintelege prin : Водонепроницаемая подложка из вспенного полипропилена Н=0,08 м Daca e vorba de stratul de protectie atunci sa inteleg ca este o greseala in inaltime si trebuie sa fie h=0,008m?
Answer (19 Jun 2019, 15:00):
conform caietului de sarcini și schiței de proiect este corect p/u clarificarea situației adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.