Status Cancelled
Estimated value without VAT 769 600 MDL
Period of clarifications: 4 Jun 2019, 13:08 - 9 Jun 2019, 13:30
Submission of proposals: 9 Jun 2019, 13:30 - 12 Jun 2019, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Drept motiv servește faptul că în Caietul de sarcini a fost stabilită gresit unitatea de măsură pe poziția nr. 93.
Date of cancellation
13 Jun 2019, 13:19
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6800, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Str.Basarabia 2
Web site
---
The contact person
Full name
Balan Vera
Contact phone
026822437
Purchase data
Date created
4 Jun 2019, 13:08
Date modified
13 Jun 2019, 13:19
Achizitii.md ID
21008715
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă
Date:
6 Jun 2019, 14:32
Question's name:
Concretizare
Question:
Buna ziua. Punctul 93, CD51D, Zidarie din caramida format 250x120x65 ... - 364 m2. Este corect undicata suprafata de 364 m2 sau 3,64 m2.
Answer (6 Jun 2019, 14:38):
Buna ziua! Corect suprafata de 3.640 m2.
Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă
Date:
6 Jun 2019, 23:05
Question's name:
Documente
Question:
Care este lista de documente, care trebuie sa fie depuse?
Answer (8 Jun 2019, 15:24):
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele: Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea 1 Oferta Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 2 Devizele locale aferente ofertei .Formularele 3, 5, 7 cu specificatia parametrilor tehnici solicitati in caietul de sarcini. Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 3 Certificat/Decizie de inregistrare a intreprinderii/Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 4 Certificat de atestare a dirigintelui de șantier Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 5 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 6 Declaratie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 7 Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 9 Avizul Inspecșiei în Construcție Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 10 Lucrari similare Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. La cerere
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.