Status complete
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 27 May 2019, 17:20 - 31 May 2019, 18:00
Submission of proposals: 31 May 2019, 18:00 - 5 Jun 2019, 10:00
Auction start date: 6 Jun 2019, 13:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Morcov proaspăt
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
26 Jun 2019, 14:12
Estimated value (without VAT)
25 000 MDL
The minimum downward of the price
250 MDL
Achizitii.md ID
21008485
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
1 Jul 2019 03:00 - 30 Sep 2019 03:00
List of positions
1)
Title
Rădăcina proaspătă, întreagă, sănătoasă, curată, fără vătămări cauzate de insectele dăunătoare, fără umeditate excesivă la suprafaţă, fără vătămări, cu o formă şi coloraţie tipică pentru sorturile de morcov de masă, cu lungimea de tulpini rămase nu mai mult de 2,0 cm sau fără tulpini; culoare portocalie, uniformă, corespunzăto speciei şi gradului de maturitate al legumei; Dimensiunile rădăcinei la cel mai mare diametru transversal, cm 3,0-8,0).Saci de plasă 15, 10,20,30 kgGOST 1721-85 CPV: 15300000-1 - Fruit, vegetables and related products
Quantity: 6000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE legume fructe
Bidding Documents
14 file
27.05.19 17:20
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Bidding Documents
adrese
27.05.19 17:20
documentatia_standard_cop bunuri si servicii
Bidding Documents
FDA, specificații, contract
27.05.19 17:20
anunt_de_participare
tenderNotice
6 file
27.05.19 17:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

II Snejana Cebotari

Tender completed
Normalized price: 25 190 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-40/2019 din 14.06.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic ÎI „Snejana Cebotari” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL ALIM TOTAL

Normalized price: 25 200 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications