Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
23.05.2019 14:26
to 28.05.2019 11:00
to 28.05.2019 11:00
2
Bidding period
with
28.05.2019 11:00
to 03.06.2019 11:00
to 03.06.2019 11:00
3
Auction
with
04.06.2019 09:00
to 04.06.2019 15:51
to 04.06.2019 15:51
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
260 840 MDL
Period of clarifications:
23 May 2019, 14:26 - 28 May 2019, 11:00
Submission of proposals:
28 May 2019, 11:00 - 3 Jun 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de birou pentru a. 2019 (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 May 2019, 14:26
Date modified
17 Jul 2019, 9:43
Achizitii.md ID
21008364
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 40 - Mapă cu elastic din carton plastifiat
Budget: 150.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Bidding Documents
Documentatia Standard COP rechizite de birou a. 2019.pdf
23.05.19 14:26
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
Bidding Documents
DUAE bunuri a. 2019.подписан.pdf
23.05.19 14:26
Lista pozitiilor rechizite de birou 2019.xlsx
Technical Specifications
Lista pozitiilor rechizite de birou 2019.xlsx
23.05.19 14:26
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Documents history
-
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.подписан.pdf
ID: bbfcfddc-eb00-4e5c-8ac6-9e706e902c1d
tenderNotice
-
Anunt COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
Anunt COP rechizite de birou a. 2019.подписан.pdf
ID: bbfcfddc-eb00-4e5c-8ac6-9e706e902c1d
tenderNotice
tenderNotice
Anunt COP rechizite de birou a. 2019 modificat.pdf
24.05.19 15:35
Date:
23 May 2019, 15:07
Question's name:
DUAE
Question:
incarcati va gor duae in word
Answer (24 May 2019, 15:37):
Documentul solicitat a fost incarcat in sistem
Date:
23 May 2019, 15:12
Question's name:
lista documentelor
Question:
rechizite de birou nu se certifica in RM (hotarirea guvernului nr 1469 din 2004 - excludeti va rog din lista documnetelor - Certificat de conformitate sau alt certificat ce confirmă calitatea produsului oferit
Answer (24 May 2019, 15:38):
Ca urmare a examinării actelor normative, grupul de lucru a decis de a exclude din lista documentelor solicitate : Certificat de conformitate sau alt certificat ce confirmă calitatea produsului oferit.
Date:
23 May 2019, 15:23
Question's name:
Loturi
Question:
De ce nu a-ți inclus totul într-un lot?
Codul CPV vă permite.
O să întocmiți 78 de contracte?
Answer (24 May 2019, 13:24):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective.
Suplementar Vă informăm, ca urmare a desfășurării procedurii date pe parcursul ultimelor ani s-a constat că, nici un operator economic nu a acoperit toate pozițiile solicitate în anunțul de participare. În cazul menționat, grupul de lucru este obligat să descalifice operatorii economici participanți ce nu au întrunit condițiile solicitate, ca rezultat procedura poate fi anulată integral și desfășurarea repetată a procedurei.
Cu referire la încheierea a 78 contracte, Vă informăm că după consultările desfășurate cu AAP, contractele vor fi perfectate cu operatorul economic pe pozițiile desemnate câștigătoare. Astfel numărul contractelor depinde de numărul participanților la procedură.
Cu referire la crearea unui singur lot, Vă informăm că, în cazul care cel puțin trei agenți economici vor garanta că vor fi acoperite toate pozițiile, grupul de lucru va examina posibilitatea de formare a unui singur lot, privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Date:
23 May 2019, 17:05
Question's name:
Loturi
Question:
Va rog sa uniti din 78 loturi intr-un singur lot sau sa fie cateva loturi.
Avind 78 loturi cu 3 runde fiecare, aceasta licitatie ar dura 24 ore...
Multumesc!
Answer (24 May 2019, 13:25):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective.
Suplementar Vă informăm, ca urmare a desfășurării procedurii date pe parcursul ultimelor ani s-a constat că, nici un operator economic nu a acoperit toate pozițiile solicitate în anunțul de participare. În cazul menționat, grupul de lucru este obligat să descalifice operatorii economici participanți ce nu au întrunit condițiile solicitate, ca rezultat procedura poate fi anulată integral și desfășurarea repetată a procedurei.
Cu referire la crearea unui singur lot, Vă informăm că, în cazul care cel puțin trei agenți economici vor garanta că vor fi acoperite toate pozițiile, grupul de lucru va examina posibilitatea de formare a unui singur lot, privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK