Status complete
Estimated value without VAT 2 408 546,94 MDL
Period of clarifications: 18 May 2019, 10:25 - 4 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals: 4 Jun 2019, 10:00 - 7 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 31.10.2019
II etapa – 30.05.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE 3 ZIle.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
18 May 2019, 10:18
Date modified
24 Jun 2019, 19:05
Estimated value (without VAT)
2 408 546,94 MDL
Achizitii.md ID
21008166
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
24 Jun 2019 10:24 - 30 May 2020 10:24
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație în cadrul Taberei de odihnă ”Alunelul” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
cs alunel.rtf
Bidding Documents
18.05.19 10:25
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
18.05.19 10:25
doc standart lucrări .docx
Bidding Documents
18.05.19 10:25
fda .doc
Bidding Documents
18.05.19 10:25
anunț de participare.doc
Bidding Documents
21.05.19 10:42
duae.doc
Bidding Documents
21.05.19 10:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC Divertis Service SRL

Tender completed
Normalized price: 1 326 289,32 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21008166 din 07.06.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație în cadrul Taberei de odihnă ”Alunelul” Cod CPV: 45200000-9. Examinând justificările prețurilor propuși de către operatorii economici grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător SC Divertis Service SRL - Prețul unitar fără TVA 1 326 289,32 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării SRL Mihcons Plus Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SRL Fabianca Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. PROIECT GABION SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SC Softconstruct SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC MIHCONS PLUS

Normalized price: 1 522 555,18 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 1 632 431,82 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 1 702 214,80 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Proiect Gabion

Normalized price: 1 800 190,75 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications