1
Enquiry period
with 16.05.2019 16:38
to 03.06.2019 10:00
2
Bidding period
with 03.06.2019 10:00
to 06.06.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 9 876 296 MDL
Period of clarifications: 16 May 2019, 16:38 - 3 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals: 3 Jun 2019, 10:00 - 6 Jun 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare pentru instituţiile preşcolare pe perioada semestrului II a. 2019

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
15 May 2019, 16:27
Date modified
4 Jul 2019, 18:22
Achizitii.md ID
21008051
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Zahar tos 5kg
Budget: 227150.0 MDL
Complete
Lot nr. 7 - Brînză de vaci (5 %)
Budget: 953704.0 MDL
Complete
Lot nr. 8 - Crupe de grîu
Budget: 8950.0 MDL
Complete
Complete
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 23 - Smîntînă (10 %)
Budget: 58981.0 MDL
Complete
Purchase has not taken place
Lot nr. 27 - Chefir (2,5% )
Budget: 243889.0 MDL
Complete
Lot nr. 29 - Sare iodată
Budget: 3215.0 MDL
Complete
Lot nr. 32 - Griş
Budget: 16625.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_Semestru II
Bidding Documents
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Bidding Documents
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Bidding Documents
adrese
16.05.19 16:38
Date:
17 May 2019, 17:39
Question's name:
specificatia tehnica
Question:
Termenul de depunere a ofertelor nu corespunde licitatiei Publice - 10 zile.
Answer (18 May 2019, 09:49):
Potrivit prevederilor Legii 131/2015, art.47 alin (3): „În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este egală sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) ((pentru bunuri - 2 300 000 de lei));, perioada cuprinsă între data publicării în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.” și a prevederilor art.47 alin(4): „În cazul în care autoritatea contractantă a publicat un anunţ de intenţie referitor la contractul de achiziţii publice ce urmează să fie atribuit, aceasta are dreptul de a reduce perioada prevăzută la alin. (3) pînă la 20 de zile”. Respectiv, autoritatea contractantă a indicat în Anunțul de participare: termenul de publicare a licitației deschise este redus pînă la 20 de zile, conform art.45 alin.(4) din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Anunțul de intenție pentru licitație a fost publicat în BAP nr.5 din 19. 02. 2019.
Date:
20 May 2019, 21:07
Question's name:
Termenul de depunere
Question:
Termenul de depunere nu corespunde LP
Answer (21 May 2019, 09:32):
Perioada minimă pentru depunerea ofertelor de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor este prevăzută prin art. 62 alin (7) lit. b pentru SISTEMUL DINAMIC DE ACHIZIȚII. Autoritatea contractantă a inițiat procedura de LICITAȚIE DESCHISĂ conform prevederilor art. 47.
Date:
22 May 2019, 08:53
Question's name:
Minim de experiență
Question:
Prin care document legal se motivează cerința a minimului de 3 ani de experiență în achiziții publice ?
Answer (23 May 2019, 10:12):
Cerința este prevăzută în DOUĂ surse: 1. DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri (CAPITOLUL I INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO)[Notă: nu se va modifica de către Autoritatea Contractantă]) 14. Capacitate tehnică și/sau profesională 14.1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a. o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; 2. DUAE - partea IV lit.C - Numai pentru contractele de achiziții publice de bunuri și servicii: în perioada de referință, operatorul economic a efectuat următoarele livrări, prestări principale de tipul specificat în anunțul de participare. Autoritățile contractante pot solicita experiența de până la trei ani și pot accepta experiența acumulată în urmă cu peste trei ani.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.