Status complete
Estimated value without VAT 243 889 MDL
Period of clarifications: 16 May 2019, 16:38 - 3 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals: 3 Jun 2019, 10:00 - 6 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Chefir (2,5% )
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
4 Jul 2019, 18:22
Estimated value (without VAT)
243 889 MDL
Achizitii.md ID
21008051
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
1 Jul 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Ambalaj-pachet 0,5 kg HG RM 611 din 05.07.2010 CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 20000.0
Unit of measurement: Litru; decimetru cub
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_Semestru II
Bidding Documents
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Bidding Documents
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Bidding Documents
adrese
16.05.19 16:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICS Lapmol SRL

Normalized price: 240 800 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Ofertă descalificată din următoarele motive: Agentul economic ÎCS ”Lapmol” SRL a încălcat prevederile din Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173 din 05 octombrie 2018: p.18.2 - Operatorii economici vor pregăti ofertele într-o manieră structurată și securizată, ca răspuns la anunțul de participare publicat de către autoritatea contractantă în SIA „RSAP” În formularele Specificației tehnice (F 4.1) și Specificației de preț (F 4.2) prezentate de ÎCS ”Lapmol” SRL s-au constatat necorespunderi: - în specificația tehnică oferită de OE se constată modificarea de către OE a descrierii tehnice a produsului, solicitată de AC - specificarea tehnică a AC este înlocuită cu specificarea tehnică propusă de OE - fapt inadmisibil; - codul CPV pentru lotul ”Chefir 2,5%” prevăzut de autoritatea contractantă în specificații este 15551300-8 – Iaurt; agentul economic aplică în specificația tehnică codul CPV 15500000-3 - Produse lactate, iar în specificația de preț este aplicat codul CPV 15551000-5 - Iaurt şi alte produse lactate fermentate; ceea ce nu corespunde solicitării AC; - termenul de livrare pentru lotul ” Chefir 2,5%” solicitat de AC este pentru perioada 01.07.2019-31.12.2019, 1/săptămînă; OE nu specifică perioada livrării, dar indică doar ”cu livrarea 3 zile pe săptămînă”, ceea ce nu corespunde solicitării AC. În conformitate cu alin.(4) al art.69 din Legea nr.131/15 privind achizițiile publice, AC se află în imposibilitatea de a solicita clarificări din partea OE, deoarece acestea ar modifica oferta, ce ar face ca oferta să corespundă unor cerințe cărora inițial nu le corespundea. De asemenea, ÎCS ”Lapmol” SRL n-a prezentat declarațiile solicitate de AC în Anunțul de participare: 17 Servicii hamale scrisoare de garanție a oferirii serviciilor hamale pentru pozițiile cîștigătoare - confirmată prin semnătură electronică DA 18 Scrisoare de confirmare pe proprie răspundere privind respectarea normelor de ambalare, etichetare și marcare (HG Nr. 996 din 20.08.2003 ) original - cu aplicarea semnăturii electronice. La etapa primirii produselor alimentare, persoanele responsabile sînt obligate să verifice respectarea de către agentul economic a normelor prevăzute de legislație. DA 19 Livrarea de la același producător sau importator pe toată perioada contractului încheiat declarație pe proprie răspundere, original, cu aplicarea semnăturii electronice DA Astfel, sînt încălcate prevederile alin.(5) al art.65 din Legea nr.131/15 privind achizițiile publice, p. 18.1, 18.2, 25.1 și 26.1 din Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173 din 05 octombrie 2018.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.A.Fabrica de unt din Floresti

Tender completed
Normalized price: 258 600 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-39/2019 din 14.06.2019 s-a atribuit contractul de achiziție publică la acest lot potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

INCOMLAC

Normalized price: 259 200 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

LACTIS

Normalized price: 259 200 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications