Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.05.2019 16:38
to 03.06.2019 10:00
to 03.06.2019 10:00
2
Bidding period
with
03.06.2019 10:00
to 06.06.2019 10:00
to 06.06.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
9 876 296 MDL
Period of clarifications:
16 May 2019, 16:38 - 3 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals:
3 Jun 2019, 10:00 - 6 Jun 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Produse alimentare pentru instituţiile preşcolare pe perioada semestrului II a. 2019
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 May 2019, 16:27
Date modified
4 Jul 2019, 18:22
Achizitii.md ID
21008051
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Pulpa de pui broiler dezosata, congelată, bine curățate (fără pene)
Budget: 541667.0 MDL
Complete
Lot nr. 4 - Carne congelată de la piept de găini broiler cu fierbere rapidă (fără os)
Budget: 595833.0 MDL
Complete
Purchase has not taken place
Lot nr. 9 - Linte – boabe uscate întregi, decojite şi despicate
Budget: 15833.0 MDL
Complete
Lot nr. 10 - Cacao pudră - maximum 20% unt de cacao, calculat în funcţie de greutatea substanţei uscate
Budget: 12500.0 MDL
Complete
Lot nr. 11 - Pîine feliată din făină de secară în ambalaj îmbogațită cu acid folic, Fe.
Budget: 148958.0 MDL
Complete
Lot nr. 14 - Pulpă de vită proaspătă, refrigerată, clasa E (excelentă), (dezosată) starea de îngrășare slabă. Fără tendoane și cartilaje.
Budget: 1095250.0 MDL
Complete
Lot nr. 16 - Carne de la piept de curcan refrigerată
Budget: 1733333.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 18 - Făină de grîu cal. superioară (pentru panificaţie)
Budget: 51500.0 MDL
Complete
Lot nr. 19 - Ulei de floarea soarelui nerafinat de calitate superioară
Budget: 16867.0 MDL
Complete
Lot nr. 20 - Paste făinoase lungi ( spaghete) din făină de grîu tare (durum) de calitate superioară sau de calitatea întîi -gr. A extra.
Budget: 44000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 25 - Caşcaval cu cheag tare de 45%
Budget: 200083.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 28 - Franzelă albă îmbogățită cu acid folic, Fe, feliată cat. I în ambalaj
Budget: 198250.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
Date:
17 May 2019, 17:39
Question's name:
specificatia tehnica
Question:
Termenul de depunere a ofertelor nu corespunde licitatiei Publice - 10 zile.
Answer (18 May 2019, 09:49):
Potrivit prevederilor Legii 131/2015, art.47 alin (3): „În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este egală sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) ((pentru bunuri - 2 300 000 de lei));, perioada cuprinsă între data publicării în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.” și a prevederilor art.47 alin(4): „În cazul în care autoritatea contractantă a publicat un anunţ de intenţie referitor la contractul de achiziţii publice ce urmează să fie atribuit, aceasta are dreptul de a reduce perioada prevăzută la alin. (3) pînă la 20 de zile”.
Respectiv, autoritatea contractantă a indicat în Anunțul de participare: termenul de publicare a licitației deschise este redus pînă la 20 de zile, conform art.45 alin.(4) din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Anunțul de intenție pentru licitație a fost publicat în BAP nr.5 din 19. 02. 2019.
Date:
20 May 2019, 21:07
Question's name:
Termenul de depunere
Question:
Termenul de depunere nu corespunde LP
Answer (21 May 2019, 09:32):
Perioada minimă pentru depunerea ofertelor de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor este prevăzută prin art. 62 alin (7) lit. b pentru SISTEMUL DINAMIC DE ACHIZIȚII.
Autoritatea contractantă a inițiat procedura de LICITAȚIE DESCHISĂ conform prevederilor art. 47.
Date:
22 May 2019, 08:53
Question's name:
Minim de experiență
Question:
Prin care document legal se motivează cerința a minimului de 3 ani de experiență în achiziții publice ?
Answer (23 May 2019, 10:12):
Cerința este prevăzută în DOUĂ surse:
1. DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri (CAPITOLUL I INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO)[Notă: nu se va modifica de către Autoritatea Contractantă])
14. Capacitate tehnică și/sau profesională
14.1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele:
a. o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic;
2. DUAE - partea IV lit.C - Numai pentru contractele de achiziții publice de bunuri și servicii: în perioada de referință, operatorul economic a efectuat următoarele livrări, prestări principale de tipul specificat în anunțul de participare. Autoritățile contractante pot solicita experiența de până la trei ani și pot accepta experiența acumulată în urmă cu peste trei ani.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK