Status complete
Estimated value without VAT 550 000 MDL
Period of clarifications: 23 May 2019, 13:28 - 2 Jun 2019, 11:00
Submission of proposals: 2 Jun 2019, 11:00 - 5 Jun 2019, 11:00
Auction start date: 6 Jun 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Durata schimbului – 10 zile; pe
perioada sezonului estival
10.06.2019 – 31.08.2019; alimentarea copiilor de 4 ori
pe zi: dejun, prinz, chindii, cina.
Norma medie de alimentare zilinica: 3000 kkal/zi.
Tipul blocului de cazare: bloc capital dotat cu mobilier şi grup sanitar, numărul de locuri în odaie: 2 - 6 locuri. Organizarea
procesului de alimentare: bucătărie amenajată cu inventar necesar, cantină amenajată cu mobilier necesar. Amenajarea şi starea tehnică a grupurilor sanitare, conform următoarelor cerinţe: duş şi lavoar în bloc,
starea tehnică satisfăcătoare; viceu în bloc stare satisfăcătoare. Program distractiv cu diferite elemente.
Dotarea taberei: teatru de vară de tip deschis, terenuri sportive
amenajate (fotbal, volei), bazin amenajat cu filtre, terasa de vara acoperita, iluminare nocturnă a teritoriului, cai accesibile la tabara.
Tabara sa fie amplasata în raza de 70 km de la or. Ungheni, sa nu se afle în imediata aproipere de drumuri naționale.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3606, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Nationala 9
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braguta
Contact phone
0236 2-20-94
Purchase data
Date created
15 May 2019, 14:01
Date modified
11 Jun 2019, 12:06
Estimated value (without VAT)
550 000 MDL
The minimum downward of the price
5 500 MDL
Achizitii.md ID
21008037
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3606, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Nationala 9
Contract period
7 Jun 2019 12:10 - 31 Aug 2019 13:25
List of positions
1)
Title
Foi de odihna ( Servicii de alimentare si cazare a copiilor in taberele de odihna ) CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 300.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare de ungheni.pdf anunt de participare de ungheni.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.05.19 13:28
duae.docx
Bidding Documents
DUAE
23.05.19 13:28
documentatia_standard_servicii.docx
Bidding Documents
documentatia_standard
23.05.19 13:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DITS Calarasi

Tender completed
Normalized price: 540 000 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: cel mai mic pret. pachetul de documente corespunde conform cerintelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications