Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 4 920 000 MDL
Period of clarifications: 14 May 2019, 14:09 - 5 Jun 2019, 10:21
Submission of proposals: 5 Jun 2019, 10:21 - 14 Jun 2019, 10:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Descrierea o gasiti atasat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Snejana Balan
Contact phone
022205267
Purchase data
Date created
14 May 2019, 14:09
Date modified
26 Jun 2019, 9:57
Achizitii.md ID
21007946
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
31 May 2019, 16:45
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Bună ziua. Termenul de livrare indicat în Anunțul de participare (2 luni) și DOCUMENTAŢIA STANDARD (3 luni) se diferă. Care este termenul corect?
Answer (31 May 2019, 17:12):
Buna ziua.Va multumim foarte mult pentru ca ati observat gresala mecanica.Dar va informam ca astazi 31.05.2019 au fost modificate documentele de licitatie TERMENUL de LIVRARE ESTE 2 luni
Date:
2 Jun 2019, 19:45
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua. Vreau sa va atrag atentia ca ati incărcat anuntul de participare eronat. Va rog să verificati data desfașurarii, termenul de livrare, și documentatia ce trebuie depusă odata cu depunerea ofertei. Vă multumesc.
Answer (3 Jun 2019, 10:14):
Buna ziua Va rugam mult sa luati in calcul anuntul precedent sau toata descrierea din Documentatia Standart.Platforma nu mai permite actualizarea datelor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.