Select the type of procedure
Commercial procurement
21007907
1
Enquiry period
with
09.05.2019 19:51
to 19.05.2019 19:00
to 19.05.2019 19:00
2
Bidding period
with
19.05.2019 19:00
to 24.05.2019 14:00
to 24.05.2019 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
23 777 980 MDL
Period of clarifications:
9 May 2019, 19:51 - 19 May 2019, 19:00
Submission of proposals:
19 May 2019, 19:00 - 24 May 2019, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Repetat.Lucrări de construcție a rețelelor de alimentare cu apă și canalizare din s. Zăbriceni, rl Edjneț
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4646, MOLDOVA, Edineț, s.Zăbriceni, s.Zabriceni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 May 2019, 19:51
Date modified
27 May 2019, 10:05
Achizitii.md ID
21007907
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Repetat.Lucrări de construcție a rețelelor de alimentare cu apă și canalizare din s. Zăbriceni, rl Edjneț
Budget: 23777980.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
raport de verificare canalizare.pdf
raport de verificare canalizare.pdf
Bidding Documents
9.05.19 19:54
Date:
9 May 2019, 21:45
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Si de unde luam caietul de sarcini?
Answer (10 May 2019, 11:06):
Caiete de sarcini apeduct si canalizare este publicate
Date:
16 May 2019, 08:20
Question's name:
Clarificare
Question:
Punctul 3 din Cerintele de calificare:
Contract similar integru in ultimii 3 ani mai mare sau egal cu suma ofertei.
Conform Legii nr.131 privind Achizitiile Publice cap.IV art.21 alin.3(a)
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări
de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nufie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii,indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi,valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Answer (16 May 2019, 10:14):
Întrebare Dumneavoastră este incorectă, art. 21 al.3 lit. a nu prevede așa cerințe.
Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară
(1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi:
a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare;
c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială.
(2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv.
(3) În cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzător, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractantă, acesta are dreptul de a demonstra capacitatea sa economică şi financiară prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantă le poate considera edificatoare în măsura în care acestea reflectă o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare a ofertantului/candidatului.
(4) În cazul în care autoritatea contractantă solicită demonstrarea capacităţii economice şi financiare, aceasta are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire şi informaţiile pe care operatorii economici urmează să le prezinte în acest scop.
(5) Capacitatea economică şi financiară a ofertantului/candidatului poate fi susţinută, pentru îndeplinirea unui contract, şi de o altă persoană, indiferent de natura relaţiilor juridice existente între ofertant/candidat şi persoana respectivă.
(6) În cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea economică şi financiară invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (5), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigură susţinerea financiară trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.
(7) Atunci cînd ofertantul/candidatul se bazează pe capacitățile altei persoane în ceea ce privește criteriile referitoare la capacitatea economică și financiară, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul/candidatul și acea persoană să fie răspunzătoare solidar pentru executarea contractului.
(8) În aceleași condiții prevăzute la alin. (5)-(7), o asociație de operatori economici are dreptul să se bazeze pe capacitățile membrilor asociației sau ale altor persoane.
Date:
18 May 2019, 11:56
Question's name:
Termen de grantie
Question:
va rugam sa argumentati : din ce considerente si in baza care-i legi, D-stra solicitati un termen de garantie pentru lucrari - minim 20 ani?
Answer (18 May 2019, 14:24):
Spre deosebire alte construcții rețelele de ingenerești subterane trebuie sp aibap un termen de expluatare mult mai mare ca rețeaua de drumuri.
Poate D-stră aveți altă soluție pentru rețeaua de canalizare și apeduct
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK