1
Enquiry period
with 02.05.2019 15:36
to 15.05.2019 08:41
2
Bidding period
with 15.05.2019 08:41
to 22.05.2019 05:41
3
Auction
with 23.05.2019 15:00
to 23.05.2019 15:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 291 666,67 MDL
Period of clarifications: 2 May 2019, 15:36 - 15 May 2019, 8:41
Submission of proposals: 15 May 2019, 8:41 - 22 May 2019, 5:41

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rțelele de iluminare stradală în satul Fîrlădeni, raionul Căușeni, pe o porțiune de 7 km

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Gangan
Contact phone
067466204
Purchase data
Date created
2 May 2019, 15:36
Date modified
24 May 2019, 10:52
Achizitii.md ID
21007726
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini-объединены.semnat (1).pdf caiet de sarcini-объединены.semnat (1).pdf
Technical Specifications
3.05.19 08:55
_duae_lucrari.semnat (1).pdf _duae_lucrari.semnat (1).pdf
Evaluation Criteria
8.05.19 12:21
documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf documentatia_standard_lucrari.semnat (2).pdf
Bidding Documents
13.05.19 08:41
anunt_de_participare lucrări.semnat (3).pdf anunt_de_participare lucrări.semnat (3).pdf
tenderNotice
13.05.19 08:41
Date:
2 May 2019, 15:55
Question's name:
Rugam sa ajustati Documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua Rugam sa ajustati documentatia de atribuire Documentatia e de la o coprtina din Aneii noi !!!
Answer (2 May 2019, 16:33):
nu v-am inteles
Date:
2 May 2019, 15:57
Question's name:
Rugam sa elaborati documentatia de atribuire in conformitate cu anutul de particiare
Question:
Recomandare: Stimata autoritate contractanta. Conform Legii 131/2015 art. 17, alin (10) se prevede ca Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunţul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire. Din acest punct de vedere dvs. incalcati vadit prevederile legii. Documentatiti de Atribuire difera total de Anuntului de participare ceea ce nu corespunde art. 17, al. 10 din legea mentionata
Answer (3 May 2019, 07:28):
s-a realizat
Date:
2 May 2019, 16:01
Question's name:
Ce inaltime de montare?
Question:
Rugam se ne comunicati, conform Proiectului de Executie elaborat, la ce inaltime se vor monta corpurile de iluminat
Answer (7 May 2019, 09:36):
de la 4,5 la 6 metri
Date:
2 May 2019, 16:03
Question's name:
Ce criteriu de evaluare se atribuie?
Question:
Stimata Autoritate Contractanta, totusi ce criteriu de evaluare veti aplica. Pe de o parte in anuntul de participare e completat atat criteriul Cel mai mic pret, cat si Factorii de evaluare cu punctajul lor. Totusi, care din ele????
Answer (2 May 2019, 16:27):
pretul cel mai avantajos, nu inseamna ca e cel ma mic, oricum se vor lua in consideratie si celelalte elemente.
Date:
2 May 2019, 16:04
Question's name:
Formularul 3.2
Question:
Ne spuneti cum arata Formularul 3.2. - In anuntul de participare se numeste Imputernicire. In Documentatia de Atriuire se numeste Scrisoare de garantie bancara ???
Answer (2 May 2019, 16:43):
Nu, garantia bancara se ofera in cazul cind proiectul este mai mare. Imputernicirea, se face daca actele nu le ofera directorul, dar contabilul, directorul executiv, adjunctul sau alta persoana imputernicita
Date:
2 May 2019, 16:05
Question's name:
pct. 10 - Licenta - anunt de participare
Question:
Oare Autoritatile Contractante nu sunt la curent cu legislatia - Licenta de activitate deja de 2 ani nu mai este un document. Rugam eliminearea ei. Nu se cunoaste motivul pentru care mai mult de 50% din autoritati continua sa solicite acest document
Answer (2 May 2019, 16:31):
s-a corectat
Date:
2 May 2019, 16:06
Question's name:
Garantia
Question:
Dvs. solicitati o garantie a lucrarilor de 5 ani, dar la corpuri doar de 3 ani. Totusi care e durata corecta? Poate ajustati documentia
Answer (2 May 2019, 16:27):
s-a e efectuat corectare - 3 ani
Date:
2 May 2019, 16:09
Question's name:
Utilaj semnalizare Pietonal
Question:
Pct. 17 MsCC02 Montarea utilajului de semnalizare pietonal in regim intermitent - 3 unit. Rog sa faceti o descriere cat mai clara a acestui utilaj. Exista ]n proiect pe de alta parte avizul Inspectoratului de Poliție Rutiera regional privitor la amplasarea acestui indicator????
Answer (3 May 2019, 08:59):
La trecerile de pitoni vor fi montate utilajele respective. Nu sunt indicatoare politienesti
Date:
2 May 2019, 16:13
Question's name:
Cerintele fata de corpurile de iluminat
Question:
dvs. ati indicat mai multe cerinte pentru corpurile de iluminat inclusiv:• Gradul de protecție a componentei optice IP 65; • Gradul de protecție a componentei electrotehnice IP 65; • Rezistenta la impact a întregului aparat de iluminat – min. IK09 • Carcasa realizată din aluminiu, turnată sub presiune înaltă și cu funcția de radiator pasiv pentru LED; • Durata de viață 50000 ore; • Randamentul corpului de iluminat minim 75%; • Protecție împotriva electrocutării Clasa I sau II; • Corpuri de iluminat echipate cu surse de tip LED de mare putere, având temperatura de culoare cuprinsă între 4000K-5000K; • Protecție la descărcări atmosferice minim 4kV; • Garanție producător minim 3 ani. Rugam sa oferiti detalii concludente la CUM Dvs. veti verifica cele indicate de ofertant. E binecunoscut faptul ca de exemplu, corpul LED ROCKET (Cobra) etc. furnizat la pret de sub 500 lei local, la conectarea lui in priza consumul e de >42W. Deci iata ne intereseaza, avand acesti parametri solicitati, cum DVS. veti compara caracteristicile tehnice cu cele declarate?
Answer (2 May 2019, 16:45):
Firmele care vor prezenta corpuri de iluminat cu aceste paramentre tehnice, dar poate vor fi diferite la pret
Date:
2 May 2019, 16:34
Question's name:
Ajustati criteriul de calitificare
Question:
Conform Legii 131/2015 Articolul 26. Criterii de atribuire a contractului de achiziţii publice , alin (3) veti vedea ca criteriile de calificare sunt doar 4. a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. DOar in cazul lit. c) si d) (vedeti alin. (12) art. 26, LEgea 131/2015) pot fi atribuiti facturii. Deci totusi elaborati documentatia in corespundere cu Legea 131/2015.
Answer (3 May 2019, 07:39):
ok, am inteles
Date:
2 May 2019, 16:35
Question's name:
Semnati electronic documentele
Question:
e o obligatie si nu un moft.
Answer (3 May 2019, 07:54):
semnam,
Date:
2 May 2019, 16:50
Question's name:
Documentatia de atribuire (standard)
Question:
Rugam sa ajustati Documentatia Standard la concursul organizat de dvs. Pur si simplu, verificati pagina 21. Dupa care capitolul 3 (Criterii si cerinte de calificare) care trebuie sa fie IDENTIC cu cerintele din Anuntul de participare.
Answer (3 May 2019, 07:41):
ok
Date:
2 May 2019, 16:51
Question's name:
Art. 47 din Documentatia Standard este in contradictie cu Art. 71 din Legea 131/2015
Question:
Întrebare: Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale
Answer (3 May 2019, 07:48):
ok
Date:
2 May 2019, 17:00
Question's name:
Garantia
Question:
Întrebare: Dvs. solicitati o garantie a lucrarilor de 5 ani, dar la corpuri doar de 3 ani. Totusi care e durata corecta? Poate ajustati documentia. pct. 21 din Anuntul de participare lucrari totusi ajustati. Dati raspunsul aici ca e facut, dar nu ati facut inca mai nimic. Ar fi recomandabil sa cititi comentariile, sa faceti ajustarile, sa incarcati documentele si doar dupa aceasta sa oferiti raspunsurile. Asa, ca recomandare cele din urma
Answer (3 May 2019, 07:50):
ok, s-a ajustat. cer scuze de incomoditati - 3 ani
Date:
2 May 2019, 18:13
Question's name:
garantia bancara
Question:
Totusi garantia bancara trebuie sau nu trebuie?
Answer (3 May 2019, 07:54):
garantia de buna executie a lucrarilor
Date:
8 May 2019, 15:07
Question's name:
Specificaţie tehnică
Question:
Daca se vor propune corpuri de iluminat cu putere mai mica ca 50W si nivel de iluminat corespunzator, ca urmare cost de intretinere anual de doua ori mai redus, se va achcepta asa propunere?
Answer (13 May 2019, 08:58):
Vom vedea dupa propuneri
Date:
9 May 2019, 11:14
Question's name:
documentatie
Question:
Aveti foarte multe neconcordante in documentatia publicata, care au ramas necorectate de dvs in urma atentionarii. In anunt criteriul de evaluare este cel mai mic pret, iar in documentatia standard - pretul cel mai avantajos, care in general nu este prevazut de lege (de ce nu folositi criteriul legal formulat corect?). In anunt termenul de executare este pina la finele 2019, in documentatia standard - 20 zile. De asemenea, este necesar sa indicati marimea garantiei de buna executie. Va rugam sa aplicati legea corespunzator si faceti ordine in documentatie, in caz contrar se cere anularea procedurii.
Answer (9 May 2019, 14:01):
ok
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.