1
Enquiry period
with 25.04.2019 13:19
to 06.05.2019 12:00
2
Bidding period
with 06.05.2019 12:00
to 13.05.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 1 945 109,38 MDL
Period of clarifications: 25 Apr 2019, 13:19 - 6 May 2019, 12:00
Submission of proposals: 6 May 2019, 12:00 - 13 May 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
25 Apr 2019, 13:19
Date modified
23 May 2019, 11:09
Achizitii.md ID
21007621
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
fda .doc
Bidding Documents
25.04.19 13:19
lucrari de reparatie elena alistar f1.rtf
Bidding Documents
25.04.19 13:19
duae.doc
Bidding Documents
25.04.19 13:19
doc standart lucrări.docx
Bidding Documents
25.04.19 13:19
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
25.04.19 13:19
Date:
29 Apr 2019, 20:37
Question's name:
Garantia de buna executie _ Graficul de executare
Question:
Luind in consideratie ca termenul de executare a lucrarilor este impartit in 2 etape - 3 luni de vara 2019 si trei luni in 2020 (daca am inteles corect), solicitam sa explicati: 1) Cum de alcatuit Graficul de executare a lucrarilor? si 2) pe ce perioada va fi solicitata Garantia de buna executie (sper ca nu pentru o perioada de 2 ani).
Answer (3 May 2019, 10:20):
Hristos a înviat! Garanția de execuție se va depune eșalonat, pentru anul 2019 (conform sumei), apoi pentru 2020 (conform sumei), proporțional cu volumul lucrărilor efectuate. Graficul de executare se întocmește conform volumului de lucru prioritar necesar, respectând etapele și tehnica de lucru. ( ca ex. ...mai întâi instalăm cablu apoi tencuim pereții).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.