1
Enquiry period
with 24.04.2019 18:18
to 09.05.2019 17:35
2
Bidding period
with 09.05.2019 17:35
to 19.05.2019 02:35
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 470 055,73 MDL
Period of clarifications: 24 Apr 2019, 18:18 - 9 May 2019, 17:35
Submission of proposals: 9 May 2019, 17:35 - 19 May 2019, 2:35
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparţii generale şi renovare a încaperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare, faţadului, sistemelor ventilare şi condiţionare aer.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Web site
---
The contact person
Full name
Gorbulea Eugeniu
Contact phone
068688000
Purchase data
Date created
24 Apr 2019, 18:00
Date modified
7 May 2019, 17:35
Estimated value (without VAT)
4 470 055,73 MDL
Achizitii.md ID
21007597
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 198
Contract period
22 May 2019 08:00 - 23 Sep 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparţii generale şi renovare a încaperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare. CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Lucrărilor de reparţii generale şi renovare a faţadului si ferestreşlor CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
3)
Title
lucrărilor de reparţii generale şi renovare a sistemelor ventilare şi condiţionare aer. CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
! documentatia standard lucrari_servicii nr1 2 4.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
24.04.19 18:18
! duae minimalizat nr1 2 4.doc
Bidding Documents
DUAE
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor nr2.docx
Technical Specifications
caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor
7.05.19 10:01
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr4.docx
Technical Specifications
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor - sistem de conditionare aer si sistemul termic
7.05.19 10:01
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr1.docx
Technical Specifications
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
7.05.19 10:01
ivc cleared.pdf ivc cleared.pdf
Bidding Documents
Planul incaperilor şi proiectul de renovare sistemelor de codiţionare aer şi încalzire.
7.05.19 17:27
Lot documents
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr1.docx
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor nr4.docx
caiet de sarcina pentru lucrari de reparatii generale si renovare a incaperilor
24.04.19 18:18
! caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor nr2.docx
caiet de sarcina pentru lucrări de reparţii generale şi renovare faţadului şi schimbarea ferestrelor
24.04.19 18:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Atractiv Invest

Normalized price: 3 568 773,78 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, vă aducem la cunoştinţă că urmare examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire aferente licitaţiei deschise nr.ocds-b3wdp1-MD-1556118100163 privind achiziţionarea Lucrărilor şi serviciilor de reparaţii generale şi renovare a încăperilor, reţelelor electrice şi corpuri de iluminat, reţelelor interioare de apă si canalizare, faţadei, sistemelor ventilare şi condiţionare aer, grupul de achiziţii al SPCSB, urmare a aplicării criteriului „preţul cel mai scăzut” a decis atribuirea contractului de achiziție publică SRL „Atractiv Invest”, care a oferit preţul de 3 568 773,78 MDL fără TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Normalized price: 3 695 845,07 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Nobil Invest

Normalized price: 3 849 169,26 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

S.C. SELINIC - CONS S.R.L.

Normalized price: 4 227 983,40 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications