Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
135 038 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2019, 16:04 - 3 May 2019, 11:00
Submission of proposals:
3 May 2019, 11:00 - 15 May 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea formularelor statistice pentru a. 2019
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Întru operarea modificărilor solicitate de către operatorii economici, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru ajustarea documentației cu solicitările operatorii economici.
Date of cancellation
2 May 2019, 16:06
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2019, 16:04
Date modified
2 May 2019, 16:06
Achizitii.md ID
21007545
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Certificat medical de constatare a cazului de anomalii congenitale şi maladii ereditare
Budget: 450.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 10 - Registru de evidenţă privind eliberarea avizelor (concluziilor) consultative narcologice
Budget: 75.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 12 - Aviz despre notificarea cazului de tuberculoză și rezultate de tratament
Budget: 335.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 15 - Anexa 10. Scala FIM (Funcțional Independence Measuriment) Măsurarea Independenței Funcționale.
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 17 - Formularul specimenelor confirmate HIV, pentru stocarea de lungă durată
Budget: 20.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 18 - Centralizator de evidenţă a mişcării bolnavilor şi fondului de paturi pe staţionar, secţie sau profilul paturi
Budget: 52.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 22 - Formularul de raportare a reacţiei adverse/complicaţiei posttransfuzională
Budget: 40.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 24 - Actul final al rezultatelor examenului medical periodic al angajațiilor de la unitățile economice
Budget: 300.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 25 - Aviz despre bolnavul cu diagnosticul stabilit caz nou de boală sexual transmisibilă
Budget: 60.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 26 - Concluzie consultativă narcologică pentru conducătorii mijloacelor de transport de pasageri (taximetre, maxi-taxi, autobuze etc.)
Budget: 180.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 34 - Foaia de evidenţă a mişcării bolnavilor şi fondului de paturi pe staţionar
Budget: 1125.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 35 - Registru de înregistrare a instructajului privind regimul antiepidemic şi securitatea tehnică
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 41 - Registru de evidență a dezinfectării presterilizatorice a instrumentarului
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 43 - Lista de evidenţă a vizitelor, consultaţiilor în instituţia de asistenţă medicală primară, dispensar, secţia consultativă şi a vizitelor la domiciliu
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 45 - Fiş a de declarare şi evidenţă a cazurilor de tuberculoză multidrogrezistentă
Budget: 125.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 47 - Aviz despre notificarea cazului de tuberculoză și rezultate de tratament ( Fișa de monitorizare a tratamentului anti-Tb prescris)
Budget: 60.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 50 - Foaie de evaluare complex a defectului motor și cognitive la pacient în perioada de recuperare
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 71 - Buletinul de analize pentru evaluarea statuluiimun și determinarea cantitativă a HIV I
Budget: 40.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 76 - Trimitere la investigație citologică și rezultatul investigației citologice
Budget: 1050.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 80 - Registrul de evidență al certificatelor medicale privind examinarea la markerii serologici ai virusului imunodificienței umane
Budget: 24.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 83 - Registrul de evidenţă, privind eliberarea certificatului medical de constatare a cazului de anomalii congenitale şi maladii ereditare
Budget: 35.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 85 - Programul national de control al tbc.Examine microbiologice pentru diagnostic tbc
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 86 - Fişa medicală de întrerupere voluntară a cursului sarcinii
Budget: 2700.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 89 - Formularul pentru controlul calității a probelor de sânge negative la anticorpi anti-HIV 1/2
Budget: 20.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 98 - Programul naționalde control al tbc.Examene microbiologice pentru diagnosticul tbc.Microscopie și Xpert MTB/RIF
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 100 - Registru de evidenţă a internărilor gravidelor, parturientelor şi lăuzelor
Budget: 93.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 101 - Fişa bolnavului, care se tratează în secţia (cabinet) de fizioterapie
Budget: 920.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 104 - Cotorul tichetului alimentar (valoarea de 35 lei pentru DPF)
Budget: 2500.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 116 - Registru de înregistrare a îndreptărilor probelor de sînge ale contingentelor de risc şi altor contingente pentru investigaţie la anticorpi anti-HIV
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 117 - Aviz despre notificarea cazului de tuberculoză și rezultate de tratament ( F. Fișa de spitalizare)
Budget: 60.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 120 - Registru de evidenţă a controlului lucrului sterilizatoarelor cu aer, cu aburi (autoclav)
Budget: 600.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 124 - Registru de evidenţă a internărilor bolnavilor şi renunţărilor la spitalizare
Budget: 990.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 129 - Formular de raportare a incidentelor adverse în activitatea unităţilor serviciului de sînge
Budget: 25.0 MDL
Cancelled
Date:
24 Apr 2019, 15:49
Question's name:
UN LOT
Question:
Vă rugăm respectuos sa faceti această achiziție într-un singur lot! Toate fac parte din servicii tipografice.
Answer (25 Apr 2019, 16:41):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume: lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective.
Suplementar Vă comunicăm că, în cazul care vor apărea mai multe solicitări de a forma un singur lot, grupul de lucru va examina posibilitatea de creare un singur lot, privind achiziționarea formularelor statistice.
Date:
24 Apr 2019, 15:55
Question's name:
DUAE
Question:
Anexați vă rog DUAE-ul și Anunțul de participare in format Word!
Answer (25 Apr 2019, 16:31):
Privind transmiterea în format electronic a Anunțului și DUAE, Vă rugăm să transmiteți adresa electronică pe Email - imspscmb@gmail.com, pentru a fi transmise documentele solicitate.
Date:
25 Apr 2019, 18:12
Question's name:
UN LOT.
Question:
Suntem deacord cu agentul economic care a solicitat sa fie un singur lot. Cu atit mai mult ca nu credem ca vor fi utilizati banii publici ineficien, avand in vedere incheierea a mai multor contracte si volumul de lucru care il va avea grupul de lucru pentru examinare. Cerem respectuos posibilitatea de a face achiziti dintr-un singur lot. Multumim
Answer (2 May 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a decis de a anula procedura dată, întru operarea unor modificări în cerințele tehnice solicitate. După anularea procedurii va examina posibilitatea creării unui singur lot, conform solicitărilor parvenite din partea operatoriilor economici.
Date:
26 Apr 2019, 08:40
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Specificatii tehnice la foarte multe pozitii ori lipsesc ori nu sunt depline.Pozițiile 26,51,52,58,59,60,63,64,65,69,71pînă la 117,119-120-121-122-124-126-127-128-129-130-131-132, rog respectuos să adăugați detaliile necesare pentru a putea face calculele corecte, tip hîrtie( ziar, offset), gr,pag/foi?
Answer (2 May 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a examinat solicitarea Dvs privind neconformitățile în cerințele tehnice stipulate.
Erorile menționate au fost admise la etapa perfectării documentației în format electronic.
Luând în considerație faptul că, întru înlăturarea erorilor menționate este necesar o perioadă de timp, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru conformarea documentației cu solicitările operatorii economici
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK