Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.04.2019 17:55
to 15.05.2019 09:13
to 15.05.2019 09:13
2
Bidding period
with
15.05.2019 09:13
to 20.05.2019 09:13
to 20.05.2019 09:13
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
2 305 444 MDL
Period of clarifications:
22 Apr 2019, 17:55 - 15 May 2019, 9:13
Submission of proposals:
15 May 2019, 9:13 - 20 May 2019, 9:13
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Lucrpri de amenajare a parcului central din or. Fălești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Apr 2019, 17:55
Date modified
4 Jun 2019, 8:30
Achizitii.md ID
21007506
MTender ID
CPV
45212120-3 - Lucrări de construcţii de parcuri tematice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
Budget: 2305444.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
Documents history
-
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
ID: 9494830b-7363-4f42-a98b-4b8ee34239b5
Bidding Documents
-
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
ID: 9494830b-7363-4f42-a98b-4b8ee34239b5
Bidding Documents
Bidding Documents
DUAE
24.04.19 18:03
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documents history
-
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
ID: b840b05f-2456-4618-9ba3-f25eb47b9281
Bidding Documents
-
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
ID: b840b05f-2456-4618-9ba3-f25eb47b9281
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația standart
24.04.19 18:03
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: e46a88d4-361f-496a-bffc-87555890f904
tenderNotice
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: e46a88d4-361f-496a-bffc-87555890f904
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
24.04.19 18:03
Date:
2 May 2019, 09:47
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, licitatia cu numarul 21006750 e identica cu aceasta?
si la fel nu sint specificate codurile pozitiei.
Answer (2 May 2019, 09:55):
Bună ziua! Vedeți atent invitația de participare la rubrica ”Specificarea tehnică
deplină solicitată,Standarde dereferință” - sînt indicate codurile poziției. Procedura 21006750 a fost anulată conform art. 71 lit. b al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziții publice, secțiunea 7, p. 150 lit. 1 al HG nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Procedura se petrece repetat.
Date:
2 May 2019, 09:57
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Unde putem gasi caietul de sarcini cu codurile specificate pt fiecare lucrare?
Answer (2 May 2019, 10:12):
https://achizitii.md/ro/public/tender/21007506 - sînt atașate 3 documente - DUAE, Documentație standart, invitația de participare - în invitație de participare găsiți lista cantităților de lucrări cu norme și simboluri.
Date:
2 May 2019, 09:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
La procedura trecuta ati atasat anuntul fara coduri.
Answer (2 May 2019, 10:18):
Bună ziua! La procedura inițială la 02.04.2019 ora 20.25 au fost solicitate clarificări cu solicitarea simbolurilor, la 03.04.2019 ora 11.29 a fost plasat invitașia de participare, în care au fost adăugat codurile pentru fiecare poziție.
Date:
2 May 2019, 09:59
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Si totusi procedura 21006750 are status: Ofertele au fost revizuite, nu sta statutul anulat!
Answer (2 May 2019, 10:20):
Anularea procedurii în soft este posibil doar în perioada de clarificări. Procedura pare nefinisată, dar ține de aspect tehnic al softului pe care nu îl putem modifica.
Date:
2 May 2019, 12:21
Question's name:
termenul de valabilitate a contractului
Question:
Termenul de executare a lucrarilor este de 90 zile, dar valabilitatea contractului e 31.12.2020 care e motivul
Answer (2 May 2019, 13:31):
ÎN ATENȚIA OFERTANȚILOR! Pentru anul bugetal 2019 sînt planificate pentru lucrări de amenajare a parcului 2078 mii lei. Diferența între valoarea contractului încheiat și suma planificată în buget va fi acoperită din veniturile suplimentare acumulate pe parcursul anului sau din alte surse. Din acest motiv termenul de valabilitate a contractului a fost extins.
Date:
4 May 2019, 10:18
Question's name:
Garanție
Question:
Buna ziua. Am o intrebare vizavi de garanția pentru lucrările executate, citi ani se cer?
Answer (7 May 2019, 09:01):
garanția pentru lucrările executate - 12 luni.
Date:
8 May 2019, 12:29
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua, am putea afla ce fel de experienta similara este necesara la licitatia data? Si citi ani de activitate in domeniu?
Answer (9 May 2019, 11:42):
Bună ziua! În anunțul de participare și în documentația standart anexată nu este indicat ani minim de activitate, deci experiența similară nu se solicită.
Date:
9 May 2019, 14:56
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua!Cer scuze in documentatia standart se solicita 75% din viitorul cotract si informatie pentru ultimii 3 ani.?
Answer (10 May 2019, 11:53):
ne cerem scuze pentru răspunsul incomplect la întrebarea precedentă. CONFORM P. 16.1 AL DOCUMENTAȚIEI STANDART OFERTANTUL VA DISPUNE DE UN NIVEL MINIM DE EXPERIENȚĂ PENTRU A SE CALIFICA CERINȚELOR DE ÎNDEPLINIRE A CONTRACTULUI, ANUME EXECUTAREA ÎN UTIMII 5 ANI CEL PUȚIN UNUI CONTRACT CU O VALOARE NU MAI MICĂ DE 75% DIN VALOAREA VIITORULUI CONTRACT, CONFIRMAT PRIN PREZENTAREA CONTRACTULUI DE ANTREPRIZĂ SAU SUBANTREPRIZĂ, PRECUM ȘI PRIN PROCESUL-VERBAL DE RECEPȚIE LA TERMINAREA LUCRĂRILOR sau VALOAREA CUMULATĂ A TUTUROR CONTRACTELOR EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE SĂ FIE EGALĂ SAU MAI MARE DECÎT VALOAREA VIITORULUI CONTRACT.
Date:
11 May 2019, 10:25
Question's name:
iluminatul exterior
Question:
la caietul de sarcine pe Iluminarea exterioara avem de instalat 690 m de cablu din deviz reiesa ca avem console pentru 30 piloni si fundatie, iar pilonii nu sunt inclusi. Puteti sa ne spuneti daca sunt pilonii existenti,daca nu de ce marca sau tip doriti sa instalati???
Answer (13 May 2019, 09:13):
Procurarea pilonilor adăugător nu este necesară, decît consolele indicate în caietul de sarcini. Dacă aveți nevoie să studiați adăugător proiectul puteți să Vă adresați la adresa or. Fălești str. Ștefan cel Mare 83 et 3 b. 4.
Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
Date:
13 May 2019, 15:31
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
va rugam frumos sa publicati caietul de sarcini corect,
Answer (14 May 2019, 10:22):
Va rugăm să formulați mai clar întrebarea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK