Select the type of procedure
Commercial procurement
21007450
1
Enquiry period
with
19.04.2019 15:41
to 29.04.2019 12:00
to 29.04.2019 12:00
2
Bidding period
with
29.04.2019 12:00
to 07.05.2019 12:00
to 07.05.2019 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
2 340 266,15 MDL
Period of clarifications:
19 Apr 2019, 15:41 - 29 Apr 2019, 12:00
Submission of proposals:
29 Apr 2019, 12:00 - 7 May 2019, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Reparația capitală a acoperișurilor clădirilor grădiniței de copii nr. 4 ” Andrieș” din mun. Hîncești.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Apr 2019, 15:41
Date modified
20 Jun 2019, 13:30
Achizitii.md ID
21007450
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația capitală a acoperișurilor clădirilor grădiniței de copii nr. 4 ” Andrieș” din mun. Hîncești.
Budget: 2340266.15 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
caiet de sracini.signed.pdf
caiet de sracini.signed.pdf
Bidding Documents
CAIET DE SARCINI
19.04.19 15:41
anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf
anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf
Bidding Documents
ANUNT DE PARTICIPARE
19.04.19 15:41
documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAȚIA ATANDARD
19.04.19 15:41
Date:
23 Apr 2019, 16:10
Question's name:
garantie pentru executarea lucrarilor
Question:
Buna ziua, specifica-ti va rog care este temenul pentru garantia lucrarilor executate?
Answer (23 Apr 2019, 16:20):
9.1 Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute la pct.2.1. al prezentului contract este de _5__ ani. ( vezi documentația standard, modelul de contractul completat, pct. 9.1)
Date:
26 Apr 2019, 09:47
Question's name:
garantie bancara
Question:
Buna ziua! concretizati, va rog, forma garantiei pentru oferta acceptata este doar prin transfer la contul autoritatii contractante?
Answer (26 Apr 2019, 10:00):
Buna ziua! Conform documentației de atribuire, pct. 3, pct 4.2 pct.7.3 din FDA, forma garanției pentru ofertă și forma garanției de buna execuție a contractului de achiziții este : prin transfer la contul autorității contractante conform datelor bancare :
Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti
Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor
Trezorăria regională Centru
Codul fiscal: 1007601004054
Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA
Contul trezorerial: TREZMD2X
Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA
Trezoreria regională: Centru
cu nota ”Garanția pentru ofertă” sau “Garanția de bună execuție” sau “Pentru garanţia de bună execuție la procedura de achiziție publică nr. ______ din ___________.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK