1
Enquiry period
with 19.04.2019 15:41
to 29.04.2019 12:00
2
Bidding period
with 29.04.2019 12:00
to 07.05.2019 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 2 340 266,15 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2019, 15:41 - 29 Apr 2019, 12:00
Submission of proposals: 29 Apr 2019, 12:00 - 7 May 2019, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a acoperișurilor clădirilor grădiniței de copii nr. 4 ” Andrieș” din mun. Hîncești.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Full name
Tonu Olesea
Contact phone
79939997
Purchase data
Date created
19 Apr 2019, 15:41
Date modified
20 Jun 2019, 13:30
Achizitii.md ID
21007450
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sracini.signed.pdf caiet de sracini.signed.pdf
Bidding Documents
CAIET DE SARCINI
19.04.19 15:41
duae (2).signed.pdf duae (2).signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
19.04.19 15:41
anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf
Bidding Documents
ANUNT DE PARTICIPARE
19.04.19 15:41
documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAȚIA ATANDARD
19.04.19 15:41
Date:
23 Apr 2019, 16:10
Question's name:
garantie pentru executarea lucrarilor
Question:
Buna ziua, specifica-ti va rog care este temenul pentru garantia lucrarilor executate?
Answer (23 Apr 2019, 16:20):
9.1 Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute la pct.2.1. al prezentului contract este de _5__ ani. ( vezi documentația standard, modelul de contractul completat, pct. 9.1)
Date:
26 Apr 2019, 09:47
Question's name:
garantie bancara
Question:
Buna ziua! concretizati, va rog, forma garantiei pentru oferta acceptata este doar prin transfer la contul autoritatii contractante?
Answer (26 Apr 2019, 10:00):
Buna ziua! Conform documentației de atribuire, pct. 3, pct 4.2 pct.7.3 din FDA, forma garanției pentru ofertă și forma garanției de buna execuție a contractului de achiziții este : prin transfer la contul autorității contractante conform datelor bancare : Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor Trezorăria regională Centru Codul fiscal: 1007601004054 Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA Contul trezorerial: TREZMD2X Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA Trezoreria regională: Centru cu nota ”Garanția pentru ofertă” sau “Garanția de bună execuție” sau “Pentru garanţia de bună execuție la procedura de achiziție publică nr. ______ din ___________.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.