Status Cancelled
Estimated value without VAT 430 500 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2019, 11:46 - 2 May 2019, 13:00
Submission of proposals: 2 May 2019, 13:00 - 15 May 2019, 13:15

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de proiectare pentru amenajarea ramificațiilor și intersecțiilor cu sens giratoriu pe drumul M2 Drumul de centură al mun.Chişinău, km 0,00-6,55

Information about the cancellation
The reason of cancellation
cancellation of an invalid procedure
Date of cancellation
22 May 2019, 14:00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
19 Apr 2019, 11:39
Date modified
22 May 2019, 14:00
Achizitii.md ID
21007431
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
22 Apr 2019, 16:21
Question's name:
Disparitate pe marginea documentației de atribuire
Question:
Pct. 15 din anunțul de participare nu corespunde par. 3 al cap. II din documentația standard. Pct. 11 din anunțul de participare nu corespunde par. 4 pct. 4.5 al cap. II din documentația standard.
Answer (22 Apr 2019, 16:56):
Anunțul de participare stipulează documentele care urmează a fi obligatoriu încărcate în sistem pînă la termenul limită de depunere a ofertelor. Documentele de licitație prevăd criteriile minime de calificare cărora trebuie să corespundă operatorii economici calificați și respectiv formularele care vor fi solicitate pentru evaluarea corespunzătoare a ofertelor de către grupul de lucru. Oferta care o veți prezenta să fie însoțită de documentele solicitate în anunț, iar ulterior doar cîștigătorul va prezenta formularele solicitate prin documentele de licitație la solicitarea grupului de lucru. Termenul de execuție solicitat este conform pct. 4.5 al cap. II din documentația standard, în anunț termenul solicitat se corectează în ”5 luni calendaristice inclusiv perioada de timp necesară pentru verificarea documentației de proiect și deviz cu primirea avizului pozitiv al Î.S.,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor””
Date:
22 Apr 2019, 18:58
Question's name:
Termenii și condițiile de executare solicitați:
Question:
Ar fi binevenit să modificați termenul direct în anunțul de participare și să-l încărcați pe MTender, astfel toți operatorii economici vor fi informați în mod corect.
Answer (23 Apr 2019, 08:25):
Documentația de atribuire conține toată informația pentru întocmirea ofertelor corect, de asemenea perioada solicitată este indicată în anunțul procedurii 31.10.2019
Date:
23 Apr 2019, 11:31
Question's name:
Documente de licitatie Cap. II Punctul 3 Criterii și cerințe de calificare
Question:
As dori o mica explicatie. Companie de proiectari cu specialisti atestati cu potential ce poate face fata volumul de lucrari din prezentul contract care pe parcursul ultimilor 5 ani a executat lucrari de proiectare prin contracte de mica valoare(la licitatie nu pot participa ca nu au contracte asemanatoare cu cele cerute de procedura de achizitii, exact puctului 3) care cumulativ (aceste lucrari prin contracte de mica valoare) depasesc cu mult suma data de prezenta procedura si care la ”ÎS Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” nu au nici o lucrare sa stea pe lista neagra nu vor fi admisi la procedura de achizitii ca nu detin un contract asemanator care sa fie cel putin 75% din suma prezentului contract. Si ne mai plingem ca tinerii specialisti pleaca. (pai pentru faptul ca nu sunt promovati sa ramina)!
Answer (23 Apr 2019, 15:12):
Pentru calificare la procedura de achiziție este necesar să faceți dovadă de îndeplinirea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea ofertei propuse. Aceste condiții sunt prevăzute în documentele de licitație fiind obligatorii pentru toți operatorii economici.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.