Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2019, 12:49 - 25 Apr 2019, 14:46
Submission of proposals: 25 Apr 2019, 14:46 - 7 May 2019, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
A fost doar un participant ,lipsa de concurenta, neprezentarea documentatiei solicitate conform punct 15.2 din caietul de sarcini
Date of cancellation
14 May 2019, 10:46
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Web site
---
The contact person
Full name
Pirau Valentina
Contact phone
069071826
Purchase data
Date created
10 Apr 2019, 12:49
Date modified
14 May 2019, 10:46
Achizitii.md ID
21007084
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lucrări proictare
Budget: 1500000.0 MDL
Cancelled
Date:
10 Apr 2019, 15:48
Question's name:
Termen de prestare a serviciilor
Question:
Se acordă 120 zile lucrătoare sau calendaristice?
Answer (11 Apr 2019, 08:11):
120 de zile calendaristice
Date:
11 Apr 2019, 08:30
Question's name:
Cerinţe de calificare
Question:
Rog să specificați valoarea minimă a contractului pentru executarea proiectării edificiilor medicale și obiectelor medicale de profil, care va reprezenta experiența similară a operatorului economic.
Answer (12 Apr 2019, 08:48):
Cerintele impuse este stipulat in puntul15.5 din anuntul de participare-dovezi privind experienta similara in servicii e proictare ( prezentarea copiilor contractelor minim 3 obiecte)
Date:
12 Apr 2019, 17:37
Question's name:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Question:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că cerințele de calificare nu sunt definite în mod expres, precum urmează — în anunțul de participare este indicat: 5. Dovezi privind experiența similar în servicii de proiectare – copiile contractelor de prestări a serviciilor de proiectare (min. 3 obiecte), iar în caietul de sarcini este indicat: 13. Cerințele de calificare a proiectului ofertant: a. Experiența în domeniul proiectării edificiilor medicale minim 10 ani; f. Dovada proiectării minim 10 obiecte medicale de profil. Ca urmare, solicităm să operați modificările necesare sau să interveniți cu o replică aferentă subiectului dat.
Answer (13 Apr 2019, 08:29):
Modificarile sau facut
Date:
15 Apr 2019, 15:57
Question's name:
Criteriile de calificare și selecție
Question:
După cum este menționat în pct. 15 alin. (5) al anunțului de participare și pct. 13 lit. a) și f) al caietului de sarcini, ofertantul trebuie să demonstreze experiența sa de proiectare prin prezentarea a min. 10 obiecte medicale de profil și posedarea a min. 10 ani în domeniul proiectării edificiilor medicale, lucru prin care autoritatea contractantă încalcă prevederile art. 17 alin. (9) din Legea nr. 131/15, limitând astfel majoritatea operatorilor economici la participare. Concomitent, cerințele stabilite din speță încalcă principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume „transparența achizițiilor publice” și „asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice”, prevăzute la art. 7 lit. b) și c) din Legea nr. 131/15. Astfel, având în vedere dispozițiile legale evocate supra, solicităm să reduceți sau să excludeți cerințele invocate.
Answer (16 Apr 2019, 09:14):
Au fost efectuate modificari in cerinți la participare.
Date:
15 Apr 2019, 15:59
Question's name:
Documentația inițială necesară pentru proiectare
Question:
Buna ziua! La momentul semnării contractului vor fi puse la dispozitia proiectantului documentele necesare pentru începerea lucrărilor de proiectare (cum ar fi: Certificat de Urbanism, Fisa de coordonari semnată la toate instituțiile necesare Medicina preventivă, Inspecția Ecologică, Situații excepționale și altele)? Fără aceste documente și avize de la instituțiile vizate, conform legislației în vigoare nu pot fi începute lucrările de proiectare.
Answer (16 Apr 2019, 09:17):
Documentele precum Certificatul de Urbanism coordonat cu instituțiile necesare se perfectează în baza schiței proiectului .
Date:
17 Apr 2019, 14:19
Question's name:
Licenta de activitate
Question:
La moment dat , pentru prestarea serviciilor de proiectare nu este necesar de a avea licență. LEGE Nr. 1350 din 02.11.2000 cu privire la activitatea arhitecturală. Art.7 al.(3) abrogat prin LP185 din 21.09.17, MO371-382/27.10.17 art.632; în vigoare 27.10.17
Answer (18 Apr 2019, 08:08):
Neprezentarea licencii nu va fi ca criteriu de descalificare a ofertei
Date:
17 Apr 2019, 20:14
Question's name:
Documentația de atribuire
Question:
1. Vă rugăm să țineți cont de faptul că modificările făcute la pct. 13 lit. a) și f) al caietului de sarcini, la fel trebuie fi operate și la pct. 15 alin. (5) al anunțului de participare. 2. Solicităm să clarificați dacă termenul alocat, care din cele afirmate de Dvs. și indicate în documentația de atribuire, constituie 120 de zile calendaristice, include în sine și pct. 9 lit. d) al caietului de sarcini „Verificarea proiectului”.
Answer (18 Apr 2019, 09:36):
Am modificat anuntul de participare ,p 15 (5).Ce se refera la punctul 2 -verificarea proiectului nu se includ in 120 de zile calendaristice.
Date:
18 Apr 2019, 15:49
Question's name:
Documentația inițială necesară pentru proiectare
Question:
Vă aducem la cunoștință că schița de proiect se elaborează doar în cazul construcției unui edificiu/obiectiv nou. Din cele menționate în documentația de atribuire a procedurii de achiziție publică în cauză, este o vorba despre o reparație (reconstrucție) care la rândul său presupune intervenții în structura de rezistență, replanificarea încăperilor sau schimbarea destinației acestora. Așadar, de ce e necesară schița de proiect a unei clădiri existente (dimensiunile și aspectul căreia nu se modifică) pentru care se solicită reparația? 2. Cât privește documentația inițială precum certificatul de urbanism și avizele pentru proiectare, acestea se pun la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă, ultima fiind capabilă să le obțină prin depunerea cererii la instituțiile respective.
Answer (22 Apr 2019, 17:10):
1.Nu solicităm schița proiectului construcției existente , ci proiectul de executare a reparației capitale a rețelelor inginerești existente, interioare și exterioare . 2.Certificatul de urbanizm cît și avizile pentru proiectari nu se cer.
Date:
19 Apr 2019, 18:30
Question's name:
Raportul studiului geotehnic și ridicarea topografică
Question:
Rog să precizați dacă la semnarea contractului, raportul studiului geotehnic și ridicarea topografică se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă. În caz că nu, e necesar ca lucrările de prospecțiuni topo-geodezice şi inginero-geologice să fie incluse în caietul de sarcini.
Answer (22 Apr 2019, 17:09):
. Noi nu solicităm proiectul construcția clădirii noi ,ci reparația capitală a rețelelor inginerești existente, interioare și exterioare,și deci nu se solicită raport geotehnic și topografic
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.