Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.04.2019 16:11
to 09.05.2019 10:00
to 09.05.2019 10:00
2
Bidding period
with
09.05.2019 10:00
to 15.05.2019 10:00
to 15.05.2019 10:00
3
Auction
with
16.05.2019 15:00
to 16.05.2019 15:41
to 16.05.2019 15:41
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
3 448 800 MDL
Period of clarifications:
9 Apr 2019, 16:11 - 9 May 2019, 10:00
Submission of proposals:
9 May 2019, 10:00 - 15 May 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
lucrări de extindere a clădirii primăriei
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Apr 2019, 16:11
Date modified
23 May 2019, 11:01
Achizitii.md ID
21007052
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
completarea caietului de sarcini.pdf
completarea caietului de sarcini.pdf
Bidding Documents
17.04.19 11:15
Date:
16 Apr 2019, 15:18
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua ,conform poz.nr.4 din caietul de sarcini *Nota:Panou Sandwich solicitam marca si tipul de etansare a panourilor sau anexarea proiectului de executie si modificarea caietului de sarcini conform legii achizitiilor publice .Multumim anticipat .
Answer (17 Apr 2019, 09:49):
Panou Sandwich marca IZOPAN, antiincendiar
Date:
17 Apr 2019, 09:58
Question's name:
Caietul de sarcina
Question:
Ce grosime trebuie sa fie Sandwich?
Answer (17 Apr 2019, 11:17):
100 mm
Date:
30 Apr 2019, 11:51
Question's name:
Documente
Question:
Vă rog să informaţi dacă sunt necesare urmatoarele documente:
Garanţia bancară
Garanţia de bună exzecuţie
Certificat de efectuare a plăţilor
Disponibilitate de bani lichizi
Answer (1 May 2019, 12:18):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate.
6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile.
În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Date:
30 Apr 2019, 14:46
Question's name:
documente de calificare
Question:
Daca este necesar garantie bancara ,procentajul si rechizite bancare pu a executa transfer garantie bancara?
Answer (1 May 2019, 12:19):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Date:
30 Apr 2019, 17:07
Question's name:
documente de calificare
Question:
Solicitam DUAE in format word indeplinit partea I si VII de beneficiar iar celelalte parti pentru a complecta noi ca operatori economici .
Answer (1 May 2019, 12:24):
formularul în Word am anexat.
Date:
2 May 2019, 16:26
Question's name:
Documente
Question:
Dacă este necesară perioada de garanţie pentru lucrările exzecutate?
Answer (2 May 2019, 18:27):
formularul ofertei cuprinde o anexă obligatorie în care indicați și perioada de garanție pentru lucrările executate în luni calendaristice. menționăm că formularul ofertei este obligatoriu de prezentat și urmează a fi completat. conform articolul 42 din Legea privind achizițiile publice:
(1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
(2) Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK