Status Cancelled
Estimated value without VAT 790 000 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2019, 10:46 - 15 Apr 2019, 9:00
Submission of proposals: 15 Apr 2019, 9:00 - 22 Apr 2019, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de curăţenie şi igienizare

Information about the cancellation
The reason of cancellation
cancellation of an invalid procedure
Date of cancellation
2 May 2019, 10:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Tighina nr. 6
Web site
---
The contact person
Full name
Bistieru Alexandru
Contact phone
+37369235958
Purchase data
Date created
9 Apr 2019, 10:13
Date modified
2 May 2019, 10:53
Achizitii.md ID
21007017
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 6
Budget: 88500.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Lot 2
Budget: 141300.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 3 - Lot 5
Budget: 99400.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 4 - Lot 4
Budget: 116400.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 5 - Lot 3
Budget: 121300.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 6 - Lot 1
Budget: 223100.0 MDL
Cancelled
Date:
11 Apr 2019, 11:44
Question's name:
Consumabile/ Periodicitatea efectuării serviciilor de curățenie în birouri
Question:
Bună ziua, rog să specificați: 1. consumabilele/detergenții sunt asigurate de către beneficiar sau prestator? 2. curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport sunt efectuate de 2ori/ săptămînă?? Mulțumesc.
Answer (15 Apr 2019, 07:53):
buna ziuua consumabilile /detergentii vor fi asiguratie de beneficiar. curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport vor fi efectuate de 2ori pe săptămînă
Date:
11 Apr 2019, 19:01
Question's name:
numarul personalulului
Question:
buna ziua rugam sa specificati numarul personalului si graficul de lucrul a personalului... multumesc
Answer (15 Apr 2019, 07:57):
buna ziua grafigul de lucru de de luni pînă vineri de la 07.00 pînă la 15.00 numarul de lucratori pentru lot 2-6 minim 2 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacent
Date:
12 Apr 2019, 08:44
Question's name:
numarul personalului pentru fiecare lot in parte
Question:
buna ziua ,odata ce nu raspundeti la tel pentru unele claritati ,rugam 1 sa specificati numarul personalului solicitat pentru fiecare lot in parte si graficul de munca . 2 consumabile ,detergentii sunt asigurate de catre cine? 3. graficul de munca in izolator ? 4. curatenia birouri,sali de sport si sali de sedinta sunt planificate doar de 2 ori pe saptamina sau la necesitate se face si zilnic ? 5. curatenia spatiului adiacent fiti mai explicit ce intra doar curatenie maturat sau angajatii mai sunt pusi sa vopseasca ,etc... va multumim si asteptam sa raspundeti
Answer (15 Apr 2019, 08:03):
buna ziua consumabilile /detergentii vor fi asiguratie de beneficiar. curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport vor fi efectuate de 2ori pe săptămînă. grafigul de lucru de de luni pînă vineri de la 07.00 pînă la 15.00 numarul de lucratori pentru lot 2-6 minim 2 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacen pentru lotul 1 minim 5 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacen. in izolator zilnic de la 07.00 pina 09.00. spatiului adiacent se matura si se duce gunoiul, iarna curata teritoriul de zapada.
Date:
13 Apr 2019, 15:17
Question's name:
Explicatia
Question:
Vă rugăm să indicați suprafața exterioară de curățare pentru fiecare lot separat? Vă rugăm să indicați numărul și mărimea covoarelor necesare pentru curățarea chimică individuală pentru fiecare lot? Vă rugăm să precizați numărul de zone snitrice pentru fiecare lot separat?
Answer (15 Apr 2019, 08:08):
suprafața exterioară de curățare variaza de situatia climaterica, de la 200 mp pina la 1000mp. la fiecare lot sunt maxim 4 covoare cu suprafata medie de 15-20 mp.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.