Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 712 000 MDL
Period of clarifications: 8 Apr 2019, 14:21 - 16 Apr 2019, 15:00
Submission of proposals: 16 Apr 2019, 15:00 - 22 Apr 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cu cantitățile de lucrări anexată; ofertantului i se recomandă să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile, şi să obţină toate informaţiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
21 May 2019, 10:50
Estimated value (without VAT)
712 000 MDL
Achizitii.md ID
21006984
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Mun.Bălți, str.T.Vladimirescu, 32B
Contract period
24 Apr 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Reparația capitală a cantinei în LT ”V.Maiakovski” din mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
File0001 (3)
projectPlan
proiect
8.04.19 14:21
DUAE cantina LT Maiakovski
Bidding Documents
15 file
8.04.19 14:21
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
78 file
8.04.19 14:21
anunt_de_participare - cantina LT Maiakovski
tenderNotice
4 file
8.04.19 14:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL CLEMANTIN

Normalized price: 521 814,20 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: - Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. _1_ lit ¬_b)_. Argumentare: numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

I.I. Titov

Normalized price: 552 660,20 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: - Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. _1_ lit ¬_b)_. Argumentare: numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Obiectul achizitiei Reparația capitală a cantinei în LT ”V.Maiakovski” din mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Date:
9 Apr 2019, 09:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Publicati Caietul de sarcini
Answer (9 Apr 2019, 10:03):
Buna ziua. Examinați cu atenție Documentația Standard. Caietul de sarcini începe cu p.43.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications