Select the type of procedure
Commercial procurement
21006869
1
Enquiry period
with
04.04.2019 11:35
to 10.04.2019 00:00
to 10.04.2019 00:00
2
Bidding period
with
10.04.2019 00:00
to 17.04.2019 10:00
to 17.04.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
684 250 MDL
Period of clarifications:
4 Apr 2019, 11:35 - 10 Apr 2019, 0:00
Submission of proposals:
10 Apr 2019, 0:00 - 17 Apr 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Schimbarea geamurilor la gimnaziul ,,Micăuți” din s. Micăuți, r-nul Strășeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Apr 2019, 11:35
Date modified
14 Jun 2019, 14:46
Achizitii.md ID
21006869
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Schimbarea geamurilor la gimnaziul ,,Micăuți” din s. Micăuți, r-nul Strășeni
Budget: 684250.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari.semnat(2).pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat(2).pdf
Bidding Documents
4.04.19 11:35
Date:
4 Apr 2019, 17:02
Question's name:
FDA:Garanţia de bună execuţie a contractului
Question:
Ce ati avut in veder prin ,,Contractul-garanție de bună execuție a lucrărilor, încheiat cu banca unde se deservește Antreprenorul, în cuantum de 10% prin rețineri succesive din plățile facturilor. Garanția de bună execuție a lucrărilor se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar.,,Din suma totala contractului sau ati avut in vedere sub formă de rețineri succesive din plata facturilor parţiale pentru procesele- verbale semnate ulterior pînă la atingerea unui procent de 10% din valoarea contractului?
Answer (8 Apr 2019, 08:44):
După semnarea contractului atribuit, în timp de cinci zile lucrătoare, Antreprenorul general prezintă Beneficiarului, Contractul-garanție de bună execuție a lucrărilor, încheiat cu banca unde se deservește Antreprenorul, în cuantum de 10% prin rețineri succesive din plățile facturilor. Garanția de bună execuție a lucrărilor se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după finalizarea contractului, semnarea procesului-verbal de recepție finală și predare către Beneficiar a certificatului de garanție pentru lucrările executate.
Date:
4 Apr 2019, 17:14
Question's name:
Documentatie tehnica
Question:
Va rugam sa publicati schitele cu dimensiunile ferestrelor. Va multumim.
Answer (5 Apr 2019, 14:46):
Bună ziua. Documentul este atașat.
Date:
4 Apr 2019, 17:30
Question's name:
traducerea fragmentelor
Question:
Documentele justificative și literatura de specialitate tipărită, certificatele de conformitate pentru materialele solicitate care fac parte din ofertă, pot fi în altă limbă, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere exactă a fragmentelor relevante în limba de stat....este necasar traducere autentificata?
Answer (8 Apr 2019, 09:25):
Conform Art. 44 al Legii 131 privind achizițiile publice, ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire. Ofertele se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire. De traducere audentificată nu este nevoie, cu condiția că documentele care fac parte din ofertă, sunt în altă limbă, vor fi însoțite de o traducere exactă a fragmentelor relevante în limba de stat
Date:
4 Apr 2019, 17:38
Question's name:
ordonarea
Question:
,,Documentele din ofertă să fie ordonate în ordinea solicitată în tabel,,, nu este posibila deoarece la incarcarea in sistem nu este posibil ordonarea numerica a documentelor incarcate doarece se acest proces este aliatoriu....
Answer (5 Apr 2019, 08:39):
Deoarece sistemul electronic la moment nu este perfect, le puteți încărca așa cum vă permite sistemul
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK