Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
03.04.2019 09:04
to 08.04.2019 08:00
to 08.04.2019 08:00
2
Bidding period
with
08.04.2019 08:00
to 11.04.2019 10:00
to 11.04.2019 10:00
3
Auction
with
12.04.2019 15:00
to 12.04.2019 15:36
to 12.04.2019 15:36
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
541 667 MDL
Period of clarifications:
3 Apr 2019, 9:04 - 8 Apr 2019, 8:00
Submission of proposals:
8 Apr 2019, 8:00 - 11 Apr 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
confecționarea mobilierului conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Apr 2019, 9:04
Date modified
3 May 2019, 7:34
Achizitii.md ID
21006814
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
tenderNotice
specificația bunurilor și descrierea documentelor suplimentare obligatorii
3.04.19 09:04
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
disainul și specificația tehnică a bunurilor
3.04.19 09:04
criterii raport calitate-preț.pdf
criterii raport calitate-preț.pdf
Evaluation Criteria
raport calitate preț
3.04.19 09:04
Date:
3 Apr 2019, 09:54
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Anuntul de participare asa si nu a fost modificat.
Imi cer scuze insa nu pot sa gasesc la care pozitie sunt erori tehnice si anume necorespunderea dimensiunilor. Va rugam sa le specificati in raspuns. Va multumim anticipat.
Answer (3 Apr 2019, 10:29):
Anunțul de participare n-a fost modificat, dar sunt modificări în caietul de sarcini.
Date:
3 Apr 2019, 10:46
Question's name:
Specificatia tehnica
Question:
eu v-am rugat sa specificati pozitiile. Schimbari in denumirea materialului si a balamalilor am observat. Concret la intrebare nu am primit raspuns. Va rugam sa raspundeti, deoarece in scrisoarea ce ne-ati expediat, motivul a fost indicat "erori tehnice si anume necorespunderea dimensiunilor".
Answer (3 Apr 2019, 13:43):
întrebarea DVS nu ține de procedura dată, dar de cea anulată, Vă sugerăm să examinați mențios caietul de sarcini și veți vedea modificările. Toate întrebările ce țin de procedura anulată le puteți transmite la adresa electronică - rodica.tiutiunnicov@mai.gov.md
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK