1
Enquiry period
with 01.04.2019 14:33
to 05.04.2019 18:00
2
Bidding period
with 05.04.2019 18:00
to 09.04.2019 11:00
3
Auction
with 10.04.2019 09:00
to 10.04.2019 15:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 129 176 MDL
Period of clarifications: 1 Apr 2019, 14:33 - 5 Apr 2019, 18:00
Submission of proposals: 5 Apr 2019, 18:00 - 9 Apr 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Detergenti și produse de curăţat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
1 Apr 2019, 14:03
Date modified
1 Apr 2019, 15:26
Achizitii.md ID
21006758
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Odorizant
Budget: 4583.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Înălbitor
Budget: 2500.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lavete (set)
Budget: 1750.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Hartie igienică
Budget: 40000.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Săpun lichid
Budget: 13125.0 MDL
Active
Lot nr. 19 - Burete p/u vase
Budget: 2334.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Lista word
Technical Specifications
Lista produselor (format Word)
1.04.19 14:33
Date:
1 Apr 2019, 15:26
Question's name:
Cerinte pt calificare
Question:
Care sunt cerintele pentru calificare?
Answer (1 Apr 2019, 15:32):
Procedura respectiva este achizitie de valoare mica, iar pe linga cerintele tehnice se mai solicita (conform documentului anexat) urmatoarele: Ofertanții vor prezenta oferta financiară și oferta tehnică, cu descrierea produselor ofertate. Ofertantul va prezenta mostrele produselor ofertate în termen de 3 zile de la solicitare Condiții de livrare: - Livrarea se va efectua trimestrial la comanda beneficiarului conform necesitatilor; - Livrarea se va efectua în depozitul beneficiarului pe adresa indicată în comandă, este binevenită livrarea pe teritoriul Republicii. - Recepția cantitativă și calitativă se va face la depozitul Autorității contractante, după verificarea bunurilor, în prezența reprezentanților autorizați ai Furnizorului. Recepția va consta în: - verificarea cantitativă si a integritatii bunurilor livrate; - verificarea documentației tehnice și a documentelor de livrare; Furnizorul va răspunde pentru calitatea produselor livrate, autoritatea contractantă fiind în drept să solicite înlocuirea produselor depreciate sau necorespunzătoare cu cerințele și descrierile din contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.