Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
01.04.2019 14:33
to 05.04.2019 18:00
to 05.04.2019 18:00
2
Bidding period
with
05.04.2019 18:00
to 09.04.2019 11:00
to 09.04.2019 11:00
3
Auction
with
10.04.2019 09:00
to 10.04.2019 15:05
to 10.04.2019 15:05
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
129 176 MDL
Period of clarifications:
1 Apr 2019, 14:33 - 5 Apr 2019, 18:00
Submission of proposals:
5 Apr 2019, 18:00 - 9 Apr 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Detergenti și produse de curăţat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Apr 2019, 14:03
Date modified
1 Apr 2019, 15:26
Achizitii.md ID
21006758
MTender ID
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 5 - Praf anticalcar pentru dedurizare în mașini de spălat automate
Budget: 3000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
1 Apr 2019, 15:26
Question's name:
Cerinte pt calificare
Question:
Care sunt cerintele pentru calificare?
Answer (1 Apr 2019, 15:32):
Procedura respectiva este achizitie de valoare mica, iar pe linga cerintele tehnice se mai solicita (conform documentului anexat) urmatoarele:
Ofertanții vor prezenta oferta financiară și oferta tehnică, cu descrierea produselor ofertate.
Ofertantul va prezenta mostrele produselor ofertate în termen de 3 zile de la solicitare
Condiții de livrare:
- Livrarea se va efectua trimestrial la comanda beneficiarului conform necesitatilor;
- Livrarea se va efectua în depozitul beneficiarului pe adresa indicată în comandă, este binevenită livrarea pe teritoriul Republicii.
- Recepția cantitativă și calitativă se va face la depozitul Autorității contractante, după verificarea bunurilor, în prezența reprezentanților autorizați ai Furnizorului.
Recepția va consta în:
- verificarea cantitativă si a integritatii bunurilor livrate;
- verificarea documentației tehnice și a documentelor de livrare;
Furnizorul va răspunde pentru calitatea produselor livrate, autoritatea contractantă fiind în drept să solicite înlocuirea produselor depreciate sau necorespunzătoare cu cerințele și descrierile din contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK