1
Enquiry period
with 28.03.2019 14:10
to 03.04.2019 11:00
2
Bidding period
with 03.04.2019 11:00
to 09.04.2019 11:00
3
Auction
with 10.04.2019 15:00
to 10.04.2019 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 140 254 MDL
Period of clarifications: 28 Mar 2019, 14:10 - 3 Apr 2019, 11:00
Submission of proposals: 3 Apr 2019, 11:00 - 9 Apr 2019, 11:00
Auction start date: 10 Apr 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rechizite de birou și produse de papetărie. Evaluarea va fi efectuata pe poziții conform criteriului cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate conform Anexei nr. 1 - Lista pozițiilor. La solicitarea autoritații contractante, operatorii economici vor prezenta mostre în termen de cel mult 5 zile de la solicitare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
Date modified
28 Mar 2019, 18:02
Estimated value (without VAT)
140 254 MDL
The minimum downward of the price
1 402 MDL
Achizitii.md ID
21006659
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP CNAMUP
Contract period
15 Apr 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou și produse de papetărie CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anexa nr. 1
Evaluation Criteria
-
28.03.19 14:10

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

P.P. "Oficiu-Service"

Normalized price: 88 956 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 94 152,92 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Casa Morosan

Normalized price: 106 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: Preț mare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 120 872,59 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pret mare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Rechizite de birou și produse de papetărie
Date:
28 Mar 2019, 18:02
Question's name:
оценка
Question:
добрый день, Вы пишите что, Evaluarea va fi efectuata pe poziții conform criteriului cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate conform Anexei nr. 1, однако вы загружаете один общий список. Вам необходимо разделить список по лотам и загрузить его на сайт. Это в случае, если будет аукцион
Answer (29 Mar 2019, 09:08):
Operatorii economici participa cu pozitiile care corespund cerintelor solicitate la cel mai mic pret.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Date:
28 Mar 2019, 18:03
Question's name:
вопрос по срокам поставки
Question:
какие будут сроки поставки?
Answer (29 Mar 2019, 08:55):
Livrarea se va efectua trimestrial la comanda beneficiarului conform necesitatilor.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Date:
28 Mar 2019, 18:03
Question's name:
вопрос по документам
Question:
Какие документы, кроме предложения, необходимо загрузить?
Answer (29 Mar 2019, 08:55):
Ofertanții vor prezenta oferta financiară și oferta tehnică, cu descrierea produselor ofertate.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Date:
29 Mar 2019, 12:09
Question's name:
evaluare
Question:
Buza ziua, evaluarea fa vi pe lot intreg - corect ?
Answer (29 Mar 2019, 13:51):
Buna ziua, Evaluarea va fi efectuata pe pozitii. Avind in vedere ca achizitiile de valoare mica nu cad sub incidenta legii nr, 131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice, platforma, in cazul dat, ese folosita ca modalitate de a solicita ofertele operatorilor economici. O zi buna!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications