Status complete
Estimated value without VAT 2 750 MDL
Period of clarifications: 28 Mar 2019, 17:15 - 4 Apr 2019, 13:00
Submission of proposals: 4 Apr 2019, 13:00 - 8 Apr 2019, 9:00
Auction start date: 9 Apr 2019, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot -38 Grindă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
20 May 2019, 15:40
Estimated value (without VAT)
2 750 MDL
The minimum downward of the price
25 MDL
Achizitii.md ID
21006652
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
15 Apr 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Grindă 40/70 (брус шлифованый) CPV: 44100000-1 - Construction materials and associated items
Quantity: 100.0
Unit of measurement: Metru
Documents of the procurement procedure
documentatie standard bunuri COP
Bidding Documents
53 file
28.03.19 17:15
Lista instituțiilor
Bidding Documents
1 filă
28.03.19 17:15
DUAE materiale reparatii curente
Bidding Documents
13 file
28.03.19 17:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"Caliga Valeriu"

Normalized price: 2 341 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Constatări: Agentul economic ÎI ”Caliga Valeriu” nu a anexat pînă la termenul-limită de depunere a ofertelor 08.04.2019 ora 10:00 Garanția pentru ofertă. Documentul a fost expediat de către ofertant prin poșta electronică (fără a fi solicitat de autoritatea contractantă) pe data de 09.04.2019 ora 17:13. Exemplarul Garanției bancare transmis a trezit dubii privind veridicitatea acestuia, fiind imprimat pe o foaie fără antet, fără număr și dată de ieșire, fără a fi indicată persoana care a semnat documentul, dar fiind aplicată ștampila băncii.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VERMILION SRL

Tender completed
Normalized price: 3 000 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-22/2019 din 15.04.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SRL ”Vermilion” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications