Status complete
Estimated value without VAT 934 371,03 MDL
Period of clarifications: 22 Mar 2019, 11:19 - 28 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals: 28 Mar 2019, 10:00 - 4 Apr 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate.
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
22 Mar 2019, 8:25
Date modified
17 Apr 2019, 8:09
Estimated value (without VAT)
934 371,03 MDL
Achizitii.md ID
21006465
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
15 Apr 2019 11:16 - 31 Aug 2020 11:16
List of positions
1)
Title
LUCRĂRI DE REPARAȚIE CAPITALĂ LA ȘCOALA-GRĂDINIȚA NR. 90 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini sc.-gr. nr. 90 perf.rtf
Bidding Documents
22.03.19 11:19
doc standart lucrări.docx
Bidding Documents
22.03.19 11:19
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
22.03.19 11:19
duae.doc
Bidding Documents
22.03.19 11:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Frabo Grup

Tender completed
Normalized price: 461 837 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21006465 din 04.04.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație capitală la Școala-Grădiniță nr. 90” Cod CPV: 45200000-9. Examinând justificările prețurilor propuși de către operatorii economici grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător Frabo Grup SRLCantitatea Prețul fără TVA 461 837,00 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării SRL ”Foreco Group” Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SC Mavitex-Cons SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Mavitex-Cons

Normalized price: 505 716,41 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Foreco Group

Normalized price: 612 799 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications