1
Enquiry period
with 21.03.2019 18:18
to 01.04.2019 09:00
2
Bidding period
with 01.04.2019 09:00
to 22.04.2019 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 12 510 128 MDL
Period of clarifications: 21 Mar 2019, 18:18 - 1 Apr 2019, 9:00
Submission of proposals: 1 Apr 2019, 9:00 - 22 Apr 2019, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Iovu
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
21 Mar 2019, 18:18
Date modified
4 Jun 2019, 13:46
Achizitii.md ID
21006421
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Epolet de campanie
Budget: 38500.0 MDL
Complete
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Echipament inventar
Budget: 185000.0 MDL
Complete
Lot nr. 13 - Centură
Budget: 97800.0 MDL
Complete
Lot nr. 14 - Ecuson PF
Budget: 81250.0 MDL
Complete
Complete
Purchase has not taken place
Lot nr. 17 - Cămăşi
Budget: 604645.0 MDL
Complete
Lot nr. 19 - Pernă
Budget: 2709.0 MDL
Complete
Lot nr. 21 - Bonetă pentru femei
Budget: 86700.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 22 - Uniforma de campanie
Budget: 2165350.0 MDL
Complete
Lot nr. 23 - Pled pentru pat
Budget: 4292.0 MDL
Complete
Lot nr. 25 - Articole din tricot
Budget: 915700.0 MDL
Complete
Lot nr. 27 - Plapumă
Budget: 8750.0 MDL
Complete
Lot nr. 28 - Cravată
Budget: 112500.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
graficul livrarii.docx
Bidding Documents
21.03.19 18:18
duae.doc
Bidding Documents
21.03.19 18:18
specificatie tehnica.docx
Technical Specifications
21.03.19 18:18
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
21.03.19 18:18
documentatia_standard_bunuri echipament.docx
Bidding Documents
28.03.19 09:51
Date:
29 Mar 2019, 16:47
Question's name:
intrebare la lotul nr. 25 „Uniforma de companie” a Anunțului de participare din 21.03.2019
Question:
Dacă permiabilitatea la aer – 60 % dm3/m2s, rezistența culorii la spălare – 5/4, efort fizic – 4/4,6 la lumină, sarcina de rupere – 700 N minimum (în urzeală) și 700 N minimum (în bătătură) au rămas aceleași caracteristici tehnice la lotul nr. 25 „Uniforma de companie” a Anunțului de participare din 21.03.2019, de ce a fost schimbată țesătura „Rip- Stop “cu compoziția: bumbac - 50 %, și PES (poliester) - 50% cu densitatea 230-250 gr./m.p.și cu țesătura „Rip- Stop “cu compoziția: bumbac - 35 %, PES (poliester) - 62% și elastan -3%, cu densitatea 220-250 gr./m.p. și care sunt prioritățile acestei țesături față de țesătura „Rip- Stop “cu compoziția: bumbac- 50 %, și PES (poliester) - 50% cu densitatea 230-250 gr./m.p., pentru coaserea echipamentului, care urmează a fi achiziționat? Argumentați aceste priorități.
Answer (1 Apr 2019, 08:55):
Bună ziua, pozițiile din Lotul nr.25 urmează a fi confecționate conform modelului aprobat și descrierile prezentate în anexe.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.